آرتتا: هنوز 9 بازی باقی مانده است و باید خودمان را ثابت کنیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرسنال روز شنبه در چارچوب رقابت های هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه امارات میزبان برایتون خواهد بود.
این تیم پس از شکست 0-3 مقابل کریستال پالاس هفته گذشته به مصاف برایتون می رود تا از رقابت برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا عقب بماند و رتبه چهارم جدول را به تاتنهام واگذار کند، اگرچه توپچی ها همیشه یکی هستند. دانش آموزان.
آرتتا در نشست خبری پیش از بازی درباره باخت مقابل پالاس گفت: بازی تمام شد. ما نمی توانیم منتظر باشیم تا جلوی هواداران خود بازی کنیم. ما باید بهتر از همیشه بازی کنیم و البته باید خیلی بهتر از دوشنبه رقابت کنیم.”

سرمربی اسپانیایی درباره اعتقادش به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در پایان فصل گفت: ما از کورس عقب هستیم اما هنوز 9 بازی باقی مانده و باید خودمان را ثابت کنیم. ما باید در هر بازی فردا انرژی، تعهد و اشتیاق را به هواداران نشان دهیم.”
سرمربی آرسنال با اشاره به وضعیت خوب بازیکنانش در تمرینات این هفته افزود: تمرینات این هفته بسیار خوب بوده است. فهمیدیم چرا بازی مقابل پالاس را باختیم و مثل همیشه منتظر آینده هستیم. تنها راهی که هستیم، رو به جلو است. ما دائماً باید جلو برویم و این بازیکنان کاملاً برای بازی فردا آماده هستند.»
او در مورد وضعیت برایتون در روز شنبه گفت: آنها تیمی با شخصیت هستند و مربی دارند که اشتیاق زیادی به بازی دارد. آنها در پرسینگ بسیار قوی هستند، دوست دارند بر بازی مسلط شوند و بازیکنان خوبی برای این کار دارند. شکست دادن آنها دشوار است. آنها بارها گل نمی زنند و در شروع مجدد خطرناک هستند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1818647 |
19 فروردين 1401 ساعت 18:14 |
2,877 |

2نظرات

میشل آرتتا، سرمربی آرسنال امیدوار است تیمش در 9 بازی باقیمانده نتایج مورد نیاز خود را برای صعود به لیگ قهرمانان کسب کند.