آرتور به دلیل اقدامات غیرقانونی یوونتوس ممکن است یک ماه محروم شود



https://www.empireofthekop.com/2023/01/24/arthur-banned-juventus-illegal-actions/ منبع:

توتی اسکالیفیتی. Per almeno un mese. در questo campionato. Forse già a breve. E sì, lo so, non è una notizia di poco conto. I media italiani tremano al pensiero di darla, ma forse è il caso di non fare gli schizzinosi: almeno si evitano svenimenti come per il -15 (1. segue) pic.twitter.com/435Kn6HUS5

ممکن است این برزیلی فکر کند که اگر بازگشتش به میادین با محرومیت خارج از کنترلش مواجه شود، او را نفرین کرده اند، اما تنها کاری که او و یورگن کلوپ می توانند انجام دهند این است که از دور ببینند که چگونه این اتفاق رخ می دهد و امیدوارند که این بازیکن 26 ساله اجازه بازگشت پیدا کند. به زودی در زمین

یوونتوس در حال حاضر درگیر یک رسوایی مالی و فوتبالی است که باعث شده است آنها 15 امتیاز در سری A کسب کنند و اثرات موج دار اقدامات غیرقانونی آنها ممکن است به لیورپول، به ویژه – آرتور ملو برسد.

— پائولو زیلیانی (@ZZiliani) 24 ژانویه 2023

این بازیکن قرضی ایتالیایی به دلیل یک رشته مصدومیت بسیار ناگوار هنوز روی قرمزها تاثیری نداشته است، اما اگر محرومیت پیشنهادی او به دلیل اقدامات باشگاه مادرش لغو شود، اکنون ممکن است حتی مدت بیشتری در کنار زمین بازی کند.

40 درصد از قرض های تابستانی لیورپول شکست خورد – سیستم قرضی این باشگاه چه شد؟

پائولو زیلیانی روزنامه نگار ایتالیایی گزارش داد: همه محروم شدند. حداقل برای یک ماه. در این لیگ شاید به زودی، که این پیام را در کنار تصویری از دستمزدهایی که توسط باشگاه تورین تغییر کرده بود به اشتراک گذاشت.

می توانید اسناد مربوط به آرتور و موضوع کامل توییتر را از طریق مشاهده کنید @ZZiliani: