آرزویم برآورده شد؛ من از صلاح خوشحال ترم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی سنگال توانست پس از تساوی در بازی برگشت، تیم ملی مصر را شکست دهد و با پیروزی 3 بر یک در ضربات پنالتی راهی جام جهانی 2022 قطر شود.

بازی با صلاح برای دومین بار متوالی در ضربات پنالتی به سود تیم ما به پایان رسید و این نشان می دهد که من از او خوشحالتر هستم.»

سادیو مانه، مهاجم سنگال و لیورپول که هم تیمی صلاح است، از صعود به جام جهانی بسیار خوشحال بود و در مصاحبه ای اعلام کرد که از محمد صلاح خوشحالتر است.

این دومین بار متوالی است که تقابل محمد صلاح و سادیو مانه به سود مانه خاتمه می یابد. پیش از این در فینال جام ملت های آفریقا این سنگال بود که مقابل مصر پیروز شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

صعود سنگال در حالی رقم خورد که مصری ها هفته گذشته تنها با یک گل محمد صلاح در خانه پیروز شدند و امید زیادی برای صعود به جام جهانی داشتند، اما گل دیا در بازی امشب و سپس پنالتی از دست دادن محمد صلاح، احمد سیدزیزو و مصطفی محمد. در ضربات پنالتی شاگردان کیروش را حذف کرد.

سادیو مانه شب گذشته نقش مهمی در پیروزی سنگال مقابل مصر و جام جهانی داشت.

سادیو مانه که پنالتی را برای پیروزی سنگال به ثمر رساند، پس از بازی گفت:“من آرزو داشتم برای دومین بار متوالی به جام جهانی بروم، اما خوشبختانه این اتفاق محقق شد و بسیار ارزشمند است. همه ما از این صعود خوشحالیم.


سرویس خبر شماره: 1817377 |
10 فروردين 1401 ساعت 21:08 |
4,388 |

0نظرات

سادیو مانه: