آرزوی جالب نفت فروش آبادان برای سال جدید!


سرویس خبر شماره: 1817006 |
08 فروردين 1401 ساعت 11:21 |
69 |

0نظرات

دروازه بان صنعت نفت آبادان امیدوار است در سال 1401 به آرزوی فوتبالی خود جامه عمل بپوشاند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فرزین گروسیان درباره شرایط صنعت نفت آبادان در تعطیلات لیگ گفت: خدا را شکر تیم بسیار خوبی، جوان و یکدست داریم. فکر می کنم امسال نتایج خوبی داشتیم و در برخی جاها می توانستیم بهتر عمل کنیم. بازی سپاهان هم برای ما بازی بسیار مهمی است. ما برای همه مسابقات متحد هستیم و امیدوارم خوب بجنگیم و هواداران خوشحال باشند.
وی درباره قصدشان برای دیدار با سپاهان ادامه داد: در همه بازی ها با ذهنیت برد به زمین می رویم. کادرفنی تکنیک ها را برای ما توضیح می دهد و امیدوارم بتوانیم کاری را که آنها می خواهند انجام دهیم تا سه امتیاز را کسب کنیم.
دروازه بان صنعت نظر خود را در مورد سال فوتبالی خود اینگونه بیان کرد: خدا را شکر سال خوبی بود. من همیشه همه چیز را مثبت می بینم. امیدوارم سال 1401 بهتر باشد تا بتوانم به آرزویی که آرزو دارم برسم. آرزوی من مثل همه فوتبالیست ها سرود ملی است. صنعت نفت یکی از 16 تیم لیگ برتری است. با این تیم جوان و ضعیف نتایج خوبی گرفته ایم. من هم مثل همه دروازه بان های لیگ دوست دارم به تیم ملی دعوت شوم و به عنوان سرباز خدمت کنم و با گلرهای دیگر رقابت کنم. از کادرفنی تیم ملی می خواهم تیم ما را ببینند. آرزوی من این است که به تیم ملی دعوت شوم، امیدوارم پرچم تیم ملی همیشه بالا باشد.
گروسیان یادآور شد: جا دارد از پرسنل صنعت نفت به ویژه آقایان منصوریان و کاظم فرهانی تشکر کنم. سال گذشته اتفاقاتی برای من افتاد که همه مربیان و بازیکنان آن را می شناسند و کمک زیادی به من کرد تا روحیه ام را بازیابم و خودم را بشناسم. واقعا ممنونم و همچنین از هواداران تشکر می کنم که در سه بازی نتایج خوبی نگرفتیم. در ابتدای فصل اما همیشه از ما حمایت کرد. امیدوارم بتوانیم آنها را خیلی بیشتر از آنچه هستند خوشحال کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی