آرزوی هم تیمی سابق: امیدوارم رونالدو آقای گل شود


کد اطلاعات: 2048844
26 ژوئن 1403 در 8:58 ب.ظ.
330

0نقطه نظر

نونو گومز اسطوره فوتبال پرتغال معتقد است که کریستیانو رونالدو با وجود 39 سال سن، همچنان در سطح بالایی بازی می کند و می تواند به تیم ملی کشورش در یورو 2024 کمک کند.

آرزوی هم تیمی سابق: امیدوارم رونالدو آقای گل شود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گومز که 79 بازی داخلی برای پرتغال انجام داده به بیلد گفت: حضور رونالدو با اعتماد به نفسی که از دو گلش در آخرین بازی تدارکاتی مقابل ایرلند به دست آورد، برای ما امتیاز بزرگی است.

وی با اشاره به عملکرد رونالدو در فوتبال عربستان گفت: مهم این بود که او نه تنها در لیگ عربستان بازی کرد، بلکه در مسابقات رسمی 49 گل به ثمر رساند و در دیدار مقابل ایرلند نشان داد که از نظر بدنی آماده است، امیدوارم که او هم در این رقابت ها حضور داشته باشد. آقای گل مسابقات می شود.

گومز که 34 بار در کنار رونالدو از جمله جام جهانی 2006 بازی کرد، گفت: “اگر او بتواند در 39 سالگی دوباره قهرمان یورو شود، یک دستاورد واقعی خواهد بود. با این حال، انتظارات در کشور بسیار بالاست.

2043942

این ششمین حضور رونالدو در مسابقات قهرمانی اروپا است و گومز هنوز مطمئن نیست که یورو 2024 آخرین تورنمنت رونالدو باشد یا خیر. “فقط او می داند که تا چه زمانی بازی خواهد کرد. این به اراده او بستگی دارد. اگر صبح از خواب بیدار شود و اشتیاق داشته باشد، به بازی ادامه خواهد داد.”

پرتغال، مدعی یورو 2024

گومز در آستانه اولین بازی پرتغال مقابل جمهوری چک نیز در ارزیابی تیم ملی خود گفت: ما تیمی قوی با استعدادهای زیادی در زمین و همچنین دروازه داریم. ما در هر پست چند بازیکن با کیفیت داریم.

وی با اشاره به سرمربی پرتغال فرناندو سانتوس افزود: این تیم کامل به مربی این امکان را می دهد که با سیستم های مختلف بازی کند و حتی در طول مسابقه آنها را تغییر دهد و این موضوع باعث می شود پرتغال یکی از مدعیان قهرمانی باشد.

خاطره ای از 18 سال پیش

جالب اینجاست که 18 سال پیش در جام جهانی 2006، گومز و رونالدو در هتل تیم اقامت داشتند که دقیقا همان هتلی است که تیم ملی پرتغال در طول مسابقات در آن مستقر است. گومز گفت: وقتی اولین عکس های ورود تیم را در سال جاری دیدم، از یادآوری آن زمان ها خوشحال شدم، این هتل تمام امکانات لازم برای موفقیت را دارد.

مجله اخبار فوتبال خارجی