آرسنال باید تا جام جهانی بهترین باشد

ژاکا شب گذشته گل پیروزی تیمش در لیگ اروپا را مقابل آیندهوون به ثمر رساند تا نشان دهد محبوبیت تازه اش بی دلیل نبود. از آنجایی که ژاکا مدتی پیش قرار بود آرسنال را ترک کند، این آرتتا بود که در آخرین لحظه وارد میدان شد و ستاره سوئیسی را متقاعد کرد که بماند.


سرویس خبر شماره: 1849319
اکتبر 29, 1401 @ 7:59 ب.ظ
8.6 هزار |

هفتنقطه نظر

گرانیت ژاکا:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گرانیت ژاکا ستاره هافبک سوئیسی آرسنال در این فصل با سرمربیگری میکل آرتتا احیا شده است. عملکرد قوی ژاکا در این فصل او را به یکی از محبوب ترین طرفداران توپچی ها تبدیل کرده است.

گرانیت ژاکا، هافبک سوئیسی آرسنال، گفت که توپچی ها باید پیش از پایان لیگ برتر برای جام جهانی، برتری خود را حفظ کنند.

آرسنال باید تا جام جهانی بهترین باشد

آرتتا پس از بازی شب گذشته مقابل آیندهوون به ژاکا تبریک گفت و گفت که او بهترین بازیکن زمین است و حق زدن گل پیروزی را دارد.

گرانیت ژاکا امروز در مصاحبه ای با دیلی میل گفت: “آیا این روزها بهترین فوتبال زندگی ام را بازی می کنم؟ این سوال سختی است. برای رسیدن به آن شرایط سخت تلاش کردم. اکنون تجربه بیشتری دارم. وقتی بزرگتر شدی، فوتبال شما هم تغییر می کند و بازیکن می شود.” شما تبدیل به یک نفر دیگر می شوید. خوشحالم که همه چیز همانطور که همیشه آرزو داشتم پیش می رود.

فقط چهار بازی لیگ برتر تا جام جهانی باقی مانده است. تیمی که در صدر قرار می گیرد باید سعی کند تا جایی که ممکن است در اوج بماند. اگر تا جام جهانی به برتری ادامه دهیم، همه بازیکنان با روحیه بالا از تیم جدا می شوند و اگر این اتفاق بیفتد می توانیم در بازی برگشت به برتری ادامه دهیم. بنابراین، مهم است که هر چه که باشد، تا جام جهانی در صدر جدول باقی بمانیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی