آرسنال به بارسا: ما دوست داریم رافینیا را داشته باشیم

ادو، مدیر ورزشی آرسنال، پس از انتشار این خبر در اسپانیا، اشاره کرد که آرسنال اکنون برای دومین بار با رافینیا تماس می گیرد. ادو که مسئولیت تصمیم گیری در مورد نقل و انتقالات آرسنال را بر عهده دارد، در گذشته گفته بود که با دکو، مدیر برنامه های رافینیا ملاقات کرده و از او خواسته است که در صورت تغییر در وضعیت وینگر برزیلی به او اطلاع دهد.

مدیر ورزشی آرسنال مدعی است این باشگاه برای دومین بار تلاش کرده رافینیا را از بارسلونا به خدمت بگیرد و منتظر است تا بلوگرانا درباره مهاجم برزیلی تصمیم بگیرد.

آرسنال به بارسا: ما دوست داریم رافینیا را داشته باشیم

این در حالی است که دیروز رسانه های ایتالیایی مدعی شدند که میلان تمایل زیادی برای جذب رافینیا دارد و معتقد است که او می تواند گزینه خوبی برای جایگزینی رافائله لیائو در صورت جدایی او باشد.

1790559



مجله اخبار فوتبال خارجی

تابستان گذشته، توپچی ها همچنین سعی کردند رافینیا را از باشگاه سابقش لیدز به خدمت بگیرند، اما نتوانستند با بارسا برای ترک نیوکمپ رقابت کنند. رافینیا در این فصل 20 بازی برای بلوگرانا انجام داده و تنها 2 گل به ثمر رسانده است. رسانه های اسپانیایی از جمله ال چیرینگیتو اخیرا مدعی شده اند که نام رافینیا در لیست فروش باشگاه قرار دارد.

1727709


سرویس خبر شماره: 1864297
22 ژانویه 1401 ساعت 11:40 ق.ظ.
3.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ادو مدیر ورزشی آرسنال بارها از علاقه خود به رافینیا وینگر برزیلی بارسلونا صحبت کرده و در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر نارضایتی کاتالان ها از این ستاره برزیلی به گوش می رسد. انتقال او به آرسنال حتی جدی تر است.