آرسنال بیایید واقعی باشیم: آنها تیم اول چلسی نبودند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که آرسنال این روزها به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر شناخته می شود و پیروزی 1-0 این تیم مقابل چلسی در روز یکشنبه امید توپچی ها را بیشتر کرد، اما ریو فردیناند می گوید آرسنال نباید روی آن حساب نکنید، یک صفحه حساب ویژه باز کنید.

ستاره سابق منچستریونایتد گفت: موافقم که آرسنال و چلسی در بازی بدون توپ استثنایی بود و این نشان می دهد که سرمربی آنها چقدر سخت کار می کنند تا خواسته های او را برآورده کنند.

شب گذشته آرسنال مقابل حریف لندنی خود در استمفوردبریج، شاگردان میکل آرتتا را با اختلاف دو امتیاز نسبت به منچسترسیتی در صدر جدول رده بندی قرار داد. بازیکنان و هواداران آرسنال بیش از هر زمان دیگری امیدوارند که پس از 20 سال دوباره قهرمان لیگ برتر شوند.

ریو فردیناند ستاره سابق منچستریونایتد می گوید آرسنال نباید فریب برد دربی لندن را بخورد زیرا چلسی مقابل تیم اصلی خود در زمین حضور نداشت.

آرسنال بیایید واقعی باشیم: آنها تیم اول چلسی نبودند


سرویس خبر شماره: 1852394
16 نوامبر 1401 در 11:56 ب.ظ
2.7 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

ریو فردیناند:

پیروزی مقابل چلسی از منظر دیگری نیز برای آرسنال مهم بود. توپچی ها 18 سال نتوانستند چلسی را در استمفوردبریج شکست دهند. با این حال، ریو فردیناند از پیوستن به هیجان هواداران آرسنال که قهرمانی را برای تیم خود می بینند، خودداری کرد و به آنها هشدار داد که این برد را خیلی جدی نگیرند.

اما این نکته مهم را فراموش نکنید که این تیم اول چلسی نبود. آبی ها ارتشی مجروح داشتند. به لیست مصدومان نگاه کنید: ریس جیمز، بن چیلول، کالیدو کولیبالی، وسلی فوفانا، انگولو کانته. شش بازیکنی که تقریبا همیشه بازیکنان فیکس هستند. من موافقم که آرسنال خیلی خوب است، اما زیاد اغراق نکنید. این چلسی تیم اول آبی ها نبود.



مجله اخبار فوتبال خارجی