آرسنال 1-1 اسپورتینگ: باختیم، اما به چه قیمتی؟

در نیمه اول، آرتتا فکری برای انجام دادن داشت، زیرا با انجام دو بازیکن در نیمه اول، فقط این دوره و سپس یک فرصت دیگر در زمان عادی برای ایجاد تغییرات داشت. او با جایگزینی ژسوس با لئاندرو تروسارد، مطمئناً از این سناریو جلوگیری کرد که در آن مصدومیت دیگری در نیمه دوم ممکن است باعث شود که برزیلی 90 دقیقه کامل بازی کند. برای آن خیلی زود است.

همانطور که انتظار می رفت، میکل آرتتا تغییراتی ایجاد کرد و او گابریل ژسوس را در جلو شروع کرد. آرون رسمدیل به جای مت ترنر وارد زمین شد و بوکایو ساکا استراحت کرد. میهمان در مراحل ابتدایی نیمه اول بدون اینکه مشکل زیادی برای ما ایجاد کند به برتری رسیدند، اما از دست دادن تاکهیرو تیومیاسو در دقیقه 9 یک ضربه بود. به نظر می رسید که مدافع راست لیز خورد و هر دو زانو را دراز کرد. او دیشب با عصا ورزشگاه را ترک کرد، امیدوارم پیشگیرانه باشد، اما این هرگز نشانه خوبی نیست.

تا آن موقع.

https://arseblog.com/2023/03/arsenal-1-1-sporting-we-lost-but-at-what-cost/ منبع:

یک ضربه بزرگ ما واقعاً می خواستیم در این رقابت ها بجنگیم و بجنگیم و به آن برسیم. امروز 120 دقیقه و پنالتی ها تلاش کردیم و کافی نبود. اول از همه به اسپورتینگ بابت این موفقیت تبریک می گویم.

پس از آن مدیر گفت:

آرسنال از اروپا خارج است و پس از تساوی 1-1 و وقت های اضافه در ضربات پنالتی 5-3 به اسپورتینگ باخت. در پادکست پیش‌نمایش، من به لوئیس پیشنهاد دادم که این بدترین راه برای باخت است، و من روی آن ایستاده‌ام. من هرگز نمی خواهم ببازم، اما در شرایط این فصل ترجیح می دهم این اتفاق در 90 دقیقه رخ دهد تا 120 – به خصوص در شبی که دو بازیکن را به دلیل مصدومیت از دست دادیم.

ما ریتم و جریان خود را پیدا نکردیم. ما فضاهای زیادی را اجازه دادیم، دیر رسیدیم و در دوئل کافی در آنجا پیروز نشدیم. بارها و بارها توپ را واگذار کردیم. گاهی اوقات از نو. و سپس در 20 دقیقه آخر، جریان و شتاب را به دست آوردیم، خیلی بیشتر وارد یک سوم نهایی شدیم و سه موقعیت بزرگ ایجاد کردیم، و گل نزدیم. فکر می‌کنم وقتی به وقت‌های اضافه رفتیم، دوباره انرژی باورنکردنی و ذهنیت فوق‌العاده‌ای را نشان دادیم، زمانی که بهترین روز ما برای ادامه دادن نبود. دو موقعیت بزرگ دیگر هم داشتیم، برنده نشدیم و در پایان نوبت به پنالتی ها می رسد.

در فاصله 46 یاردی، او توپ را با دقتی تقریباً عالی از روی رمزدیل کوبید. من انتقادهایی را از دروازه بان دیده ام، و متوجه می شوم، اما از او می خواهیم که به شیوه ای خاص و بسیار دور از خط خود بازی کند، که به ما کمک می کند تا در بیشتر مواقع خطر را از بین ببریم. در این فرصت از آن نهایت استفاده را بردند. به این ترتیب، اگر یک بازیکن آرسنال آن گل را به ثمر می رساند، ما در مورد کیفیت ضربه ای صحبت می کردیم که درست زیر تیر دروازه فرو رفت، نه دروازه بان آنها. گاهی اوقات یک گل یک هدف بسیار خوب است، و من فکر می کنم این همان چیزی بود که بود. البته ممکن است مخالفت کنید که کاملاً خوب است.

اینکه بگوییم در آن دوره دوم شلخته بودیم، دست کم گرفتن بود. پس از آن، آرتتا را دیدم که به سختی از این واقعیت که ما در هیچ دوئلی پیروز نشدیم و بعد از همه چیز دوم بودیم، ناله می کرد. راست میگه این بی احتیاطی غیرمعمول از سوی ما در سراسر هیئت بود و در نهایت ما بهای آن را پرداختیم. ما نمی‌توانستیم توپ را در خط میانی نگه داریم و پدرو گونکالوز یک پایان هیجان‌انگیز ایجاد کرد و نتیجه را 1-1 کرد.

این به معنای وقت اضافه بود، و اینجا جایی است که فکر می کنم می توانیم پشیمان شویم، زیرا می توانستیم و احتمالا باید آن را ببریم. یک اشتباه یک فرصت را به تروسارد داد، اما باز هم آدان در دروازه اسپورتینگ یک سیو عالی ایجاد کرد تا تلاش او به تیرک دروازه منتقل شود. راب هولدینگ با ضربه سر از گوشه ای که ممکن بود یک مرد کچل تر به گل برسد. گابریل دو بار از کرنرها را تهدید کرد، یکی از آنها دوباره آدان را دید که یک مهار عالی داشت و دیگری از روی خط خارج شد. اگر می ترسیدید که شب ما در آن نقطه نباشد، تنها نبودید، اما به دروازه بان اسپانیایی که اساسا بهترین بازیکن مسابقه آنها بود، قدردانی می کنید.

گزارش مسابقهرتبه بندی بازیکنانواکنش آرتتا

معرفی توماس پارتی و بوکایو ساکا کمی بیشتر در بازی به ما کمک کرد، اما بزرگترین فرصت برای اسپورتینگ رقم خورد. رامسدیل خود را بزرگ کرد، شوت ادواردز مستقیماً به صورت او گرفت، اما این یک سیو خوب بود. بهترین چیزی که ما تصور کردیم یک ضربه آزاد فابیو ویرا بود که دروازه بان با آن برابر بود.

از آنجایی که بازی دیشب دیر برگزار شد، امروز صبح کمی دیرتر یک Arsecast را برای شما ضبط خواهیم کرد. ما باید یک پادکست در اواسط صبح یا نزدیک به آن داشته باشیم.

با این حال، از دست دادن هرگز سرگرم کننده نیست، و بدیهی است که این آسیب ها یک ضربه بالقوه هستند. به‌طور خاص به نظر می‌رسد که Tomiyasu می‌تواند کاملاً جدی باشد و ما همه چیز را برای سالیبا حفظ می‌کنیم. سرمربی اکنون باید بازیکنان خود را دوباره متمرکز کند، برخی از آنها از 120 دقیقه خسته خواهند شد اما باید دوباره برای بازی یکشنبه آماده شوند. نمی‌توانم بگویم که از خروج از لیگ اروپا کاملاً ناراحت هستم، زیرا در رقابت‌های قبلی این احساس به نظر می‌رسید که همه چیز و پایان فصل ما باشد، اما می‌دانیم که آرتتا می‌خواهد فرهنگ پیروزی را القا کند، بنابراین هر شکستی. باید صدمه ببیند

نتیجه مناسب در روز یکشنبه مطمئناً کمی از درد صبح امروز را کاهش می دهد.

با این حال، ما به سادگی نمی‌توانیم روی آن بمانیم، باید درس‌ها را بگیریم و سپس آن را در اسرع وقت به تاریخ بسپاریم. همانطور که مارتین اودگارد پس از آن گفت، 11 فینال جام برای بازی در لیگ برتر وجود دارد، که اولین آنها واقعاً فقط 48 ساعت باقی مانده است، بنابراین باید حساب کنیم، ریکاوری کنیم، سپس آنچه را که باید در برابر کریستال پالاس انجام دهیم.

در نور سرد روز، منطقی کردن شکستی مانند این به عنوان یک هوادار آسان تر می شود. با چالش لیگ برتر به این شکل که هست، می توانید به خودتان بگویید که این می تواند مفید باشد. هیچ فوتبال اروپایی که هفته شما را مشخص نمی کند، منچسترسیتی با حریفان با کیفیت و سفر در لیگ قهرمانان برخورد نمی کند. باید یک مزیت فیزیکی داشته باشد، این واضح است، و در شبی که به شما یادآوری می‌شود که چند مصدومیت چقدر سریع می‌تواند تیم شما را تحت تأثیر قرار دهد، این خط نقره‌ای شماست.

ما دوباره وارد آن شدیم، قبل از زدن گل ابتدایی، کمی به آنها استرس وارد کردیم. پاس تند ژورگینیو به مارتینلی عالی بود، دروازه بان یک سیو خوب انجام داد – اولین دفعه شب گذشته – اما گرانیت ژاکا آنجا بود تا ریباند را به خانه بزند و نتیجه را 1-0 کند. ما به سختی فرصت داشتیم که از ادامه بازی لذت ببریم، قبل از اینکه با دیدن ویلیام سالیبا که به جای راب هولدینگ جایگزین شد، کوتاه آمد. اوه اوه

این دقیقاً چیزهای پایانی نبود. عیسی در مواقعی سرزنده به نظر می رسید، باز هم دروازه بان با تلاش او برابر بود. زینچنکو شوت ادواردز را مهار کرد، تلاش اوگارته از بیرون محوطه جریمه به ژاکا برخورد کرد و با فاصله کمی به بیرون رفت.

سپس پنالتی. حتی کافی بودند. Ramsdale تقریباً به اندازه کافی روی یک زوج انجام داد، اما نه کاملاً. مارتینلی از دست داد/آدان سیو کرد [choose your preference]. اسپورتینگ با قاطعیت به گل رسید و آنها به میدان رفتند. شکست دادن در هر نقطه سخت است، اما ضربات پنالتی مخصوصاً با موقعیت‌هایی که در وقت‌های اضافه داشتیم، سخت است.