آرسنال 2-1 لیدز; عجب دربی هیجان انگیزی در راه است!

لیدز که بیش از یک ساعت در ترکیب 10 نفره بازی کرد، در نهایت در خانه مقابل آرسنال شکست خورد زیرا توپچی ها در آستانه دربی لندن اختلاف خود را نسبت به تاتنهام در رده چهارم به 4 امتیاز رساندند.

در دقیقه 75 این بار مارتین اودگارد فرصتی برای زدن گل سوم داشت اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه لیز به بیرون رفت. اتفاق خاصی روی دروازه نیفتاد و آرسنال 1-2 لیدز را شکست داد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

آرسنال در یک بازی تماشایی خانگی لیدز یونایتد را با نتیجه 1-2 شکست داد.

حملات بازیکنان ادامه داشت و این تیم دقایقی بعد به گل دوم رسید. ارسال گابریل مارتینلی از سمت چپ با ضربه دقیق ادی انکتیا از مرکز محوطه به کرنر همراه شد و آرسنال با نتیجه 0-2 از لیدز پیش افتاد.


سرویس خبر شماره: 1823327 |
18 ارديبهشت 1401 ساعت 19:24 |
1,047 |

0نظرات

در دقیقه 62، روی حرکت گرانیت ژاکا به چپ، آرسنال دوباره فرصت خوبی برای گل بعدی خود داشت، اما باز هم ضربه مارتینلی راهی به دروازه لیدز نشد.

در اواسط نیمه اول، ایلینگ به دلیل تکل سخت در گوشه زمین در پای مارتینلی از زمین اخراج شد و لیدز 10 نفره شد. در دقیقه 38 آرسنال فرصت خوبی داشت تا گل سوم خود را به ثمر برساند و کار حریف را تمام کند، اما ضربه محکم گابریل مارتینلی از زاویه ای دشوار توسط ماسلیر از روی پا و به خوبی مهار شد.

آرسنال نیز نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی با ضربه محکم گابریل مارتینلی از فاصله نزدیک به گل رسید اما ماسلیر در این صحنه واکنش خوبی نشان داد.

مارتین اودگارد می توانست گل سوم را از روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر برساند اما یورنته توپ را از روی خط بیرون کشید تا نیمه اول تماشایی با برتری 2-0 مقابل آرسنال به پایان برسد.

اما چند دقیقه بعد این لیدز 10 بود که گل اول را به ثمر رساند. از روی یک کرنر از سمت چپ بود که ضربه سر جونیور فیرپو به سمت دیگو یورنته رفت و او با یک ضربه دقیق از فاصله نزدیک به گل رسید.

آرسنال بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی سریع گل اول را به ثمر رساند. در دقیقه پنجم به دلیل تعلل بیش از حد ماسلیر، این دروازه بان لیدز بود که توپ را دفع کرد اما ادی انکتیا از خطای او استفاده کرد و اولین گل تیمش را به ثمر رساند.