آرسنال 4-1 کریستال پالاس: توپچی های تاثیرگذار با 8 نتیجه به برتری رسیدند

اینترلول اکنون در راه است، ما منتظر اخباری در مورد بازیکنان آسیب دیده مانند تومیاسو و سالیبا هستیم و شاید بیش از هر استراحت بین المللی دیگری که به یاد دارم، مردم برای بازگشت سالم بازیکنان مهم ما دعا کنند. چون وقتی برمی گردیم، همه چیز در مورد فرار است. این چیزی است که می‌توانیم با آن کنار بیاییم، در حال حاضر می‌توانیم راضی باشیم که اجازه ندادیم فرصتی برای اعمال فشار روی سیتی از ما بگذرد و به سبکی این کار را انجام دادیم.

در 3-1، فقط یک حس عصبی در اطراف وجود داشت. نه وحشت محض یا هر چیز دیگری، بلکه فقط یک یادآوری کوچک است که اتفاقات بد در بازی ها نیز رخ می دهد. زمانی که زاها یک شوت نه چندان دور زد، من کمی نگران بودم زیرا از 3-2 لذت نمی بردم. در عوض، تصمیم گرفتیم بهترین کار این باشد که دوباره گل بزنیم. کیران تیرنی، بازیکن تعویضی، یک پاس گل دیگر را برای ضربه ساکا ارائه کرد. دوباره یک بررسی VAR انجام شد، من نمی دانم چه کسی می توانست در آن حرکت آفساید باشد. باز هم کمی جشن را خراب کرد، اما گل ایستاد و برتری غیرقابل عبور بود.

من واقعا خوشحالم، از نحوه شروع بازی بسیار خوشحالم. من واقعا از واکنش آنها پس از پنجشنبه خوشحال شدم و هر علامت سوالی را از آن حذف کردیم. ما عزم و اراده زیادی در نحوه بازی خود نشان دادیم. من واقعاً خوشحالم که پس از 120 دقیقه بازی، پس از از دست دادن دو بازیکن بزرگ برایمان، عملکردی را که انجام دادیم، انجام دادم و همچنان رقابت می‌کردم و بازی را همان طور که انجام می‌دادیم بردیم.

در سکوها خنده های زیادی در مورد گذشت بازی قبل از گل کاخ پخش شد. بن وایت در یک نبرد با زاها بود که به نظر می رسید او پیروز شده بود، اما توپ به جلو پرتاب شد. باید دوباره آن را ببینم، اما او تعقیب کرد، سپس به نظر می رسید که ژاکا را در حالی که یک کرنر دریافت کرده بود بیرون آورد. راستش خیلی خنده دار بود که هر دو روی زمین دراز کشیده بودند قبل از اینکه آن را در آغوش بگیرند. البته وقتی آنها گل زدند خیلی خنده دار نبود، اما من احساس می کنم ترجیح می دهم پالاس را به خاطر اسپویل اسپورت بودن و خراب کردن یک لحظه عالی بن وایت سرزنش کنم.

حدود ساعت 6 بعدازظهر باید پادکست را برای شما داشته باشیم. تا آن موقع.



https://arseblog.com/2023/03/arsenal-4-1-crystal-palace-impressive-gunners-go-8-clear/ منبع:

گزارش مسابقهرتبه بندی بازیکنانواکنش آرتتا

3-0 جلو افتادن در اوایل نیمه دوم از نظر عملکرد بسیار مناسب بود. این از یک پاس بازی بود که در آن توپ را بدون اینکه پالاس به آن نزدیک شود، نوازش کردیم، و سپس یک پاس فوق‌العاده دقیق از زینچنکو (فکر می‌کنم)، به ژاکا داد و او آن را به تروسارد رها کرد و او آن را به ژاکا بازگرداند تا تمام شود. . من هنوز تعداد زیادی تکرار ندیده ام، اما پایان کمی غیر متعارف به نظر می رسد. با این حال، این دومین بازی او در دو بازی این هفته در بالاترین گلزنی او تا به امروز است، و پس از 120 دقیقه بازی در اواسط هفته، نشان از آمادگی بدنی او دارد که دیروز 90 بازی کامل را انجام داد و به نظر می رسید که می توانست 90 دقیقه دیگر به دویدن ادامه دهد.

زمانی که آرون رمزدیل از زاها دفاع کرد، یک ترس اولیه وجود داشت، توپ به تیرک دروازه برخورد کرد و به او برخورد کرد تا به کرنر برود. از جایی که نشسته بودم نمی‌توانستم ببینم چقدر نزدیک است، اما از امی مارتینز بپرسید که این چیزها چگونه می‌توانند پیش بروند.

برد منچسترسیتی در جام حذفی آشکارا از نظر لیگ برتر بی ربط بود، اما پیروزی 6-0 هنوز هم کمی از «نگاه کنید چه کاری می توانیم انجام دهیم» به نوعی امتیاز است. پاسخ دیروز آرسنال این بود که 4-1 پیروز شد و 8 امتیاز اختلاف داشت. شما نمی‌توانید با آن بحث کنید، و من ترجیح می‌دهم روی تخته امتیاز بگیرم تا بازی‌هایی که در دست دارند.

با این حال، در بیشتر موارد، ما در اوج بودیم، و به دنبال راهی از میان گارد عقب قصر بودیم. درست قبل از نیم ساعت آمد. بن وایت، که فکر می‌کردم تمام روز با یک کوتاه کوتاه سکسی فوق‌العاده بود، یک پاس به ساکا زد، که آن را با پای راستش به سمت مارتینلی در سراسر محوطه جریمه کرد. این بازیکن برزیلی به بیرون از مدافع رفت و یک شوت زیبا به سمت دروازه وارد دروازه کرد.

دیروز در آرسنال روز سرگرم کننده ای بود زیرا ما کریستال پالاس را 4-1 شکست دادیم تا با 8 امتیاز اختلاف در بالای جدول پیش برویم.

درست قبل از وقت استراحت 2-0 بود. وایت دوباره درگیر شد و یک پاس به ساکا داد که به اندازه کافی از زاها فرار کرده بود تا بتواند با پای چپ خود شوت کند. جشن گرفتیم. سپس ما منتظر ماندیم زیرا یک بررسی VAR برای آفساید وجود داشت. و ما منتظر ماندیم. بعد وقتی گل زده شد دوباره جشن گرفتیم اما باز هم خیلی آزاردهنده بود.

من و جیمز بعداً یک Arsecast Extra را برای شما ضبط خواهیم کرد – اما تا امروز بعدازظهر به دوبلین برگردم این کار نخواهد بود. مراقب تماس برای سوالات در توییتر باشید @gunnerblog و @arseblog در توییتر با هشتگ #arsecastextra – یا اگر فعال هستید عضو آرسبلاگ در Patreon، سوال خود را در #arsecast-سوالات اضافی کانال در سرور Discord ما.

پس از آن، میکل آرتتا گفت:

همانطور که انتظار می رفت، راب هولدینگ به سمت کنار آمد، مانل باشکوه خود را برای جانشینی ویلیام سالیبا مجروح آماده کرد، در حالی که ما شاهد بازگشت بوکایو ساکا، مارتین اودگارد، توماس پارتی و لئاندرو تروسارد به ترکیب اصلی بودیم.

جو به طرز لذت بخشی مثبت باقی می ماند. هواداران آرسنال از خود لذت می برند و چرا که نه؟ آهنگ ویرا چند بار در استادیوم بلند شد و متاسفم فابیو، اما برای تو نبود. “همه ما در یک زیردریایی زرد زندگی می کنیم” انتخاب شدن به عنوان راهی برای حضور در تاتنهام نیز بسیار خنده دار بود. و چیزی که خیلی خوب است این است که امید وجود دارد، خوش بینی وجود دارد، باور وجود دارد، خوشحالی محض است که از دیدن تیم خود در فوتبال خوب به دست می آورید، اما بدون تکبر. همه می‌دانند که هنوز کار برای انجام دادن وجود دارد، و بازی‌های دشواری در پیش است، اما به نظر می‌رسد تصمیمی برای لذت بردن از این سفری که در آن هستیم، وجود دارد.

فقط یک کلمه سریع برای بسیاری از افرادی که دیروز با آنها برخورد کردم که وبلاگ را می خوانند و به پادکست گوش می دهند، از راه دور. همه گوشه های کره زمین. همیشه ملاقات با مردم بسیار سرگرم کننده است و امیدوارم شما هم مثل من از آن روز لذت برده باشید.

بقیه بازی به نظر می رسید تلاش برای به دست آوردن گابریل ژسوس در برگه امتیازات، که بدیهی است این اتفاق نیفتاد، و یک روز یک سوال امتحان میخانه در مورد اینکه آرسنال یک بازی را با چهار دفاع از تیرنی، کیویور به پایان می رساند، وجود خواهد داشت. هلدینگ و پارتی در دفاع راست. یک لحظه خوب در اواخر زمانی بود که ملی پوش لهستانی به خوبی برگشت و پس از اینکه زاها از دروازه عبور کرد، او را رد کرد، و او با یار دفاعی مرکزی خود، پس از از بین رفتن توپ، چند امتیاز بالا داشت.