آرسنال 4-2 لستر؛ چه تیمی آرتتا ساخته است

اما در دقیقه 22 توپچی ها اولین گل را به ثمر رساندند. پاس زمینی گرانیت ژاکا در گوشه سمت چپ محوطه جریمه لسترسیتی به گابریل ژسوس برخورد کرد و ستاره برزیلی موفق شد با ضربه ای فنی و دقیق دروازه را باز کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، توپچی ها که فصل را درخشان آغاز کردند و در هفته اول موفق به کسب سه امتیاز شدند، امروز در خانه خود میزبان لسترسیتی بودند و توانستند این تیم را با نتیجه 2 بر 4 شکست دهند.

لسترسیتی سعی کرد در نیمه دوم جبران کند و به سرعت توانست فاصله را به حداقل برساند. روی پاس جاستین، ویلیام سالیبا خطا کرد و دروازه را باز کرد.


سرویس خبر شماره: 1838129
اوت 22, 1401 @ 8:27 ب.ظ
1.3 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

حملات آرسنال ادامه داشت و این تیم دقایقی بعد موفق به زدن گل دوم شد. ارسال گرانیت ژاکا از نوک کرنر با ضربه گابریل مارتینلی همراه شد و در گوشه سمت راست این بار گابریل ژسوس موفق شد با ضربه سر نزدیک به دروازه گلزنی کند.

آرسنال بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی با اخراج بوکایو ساکا فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت اما گرانیت ژاکا بدشانس بود و ضربه سر این بازیکن به تیرک دروازه برخورد کرد.

آرسنال با نمایشی تماشایی موفق شد با نتیجه 2-4 لسترسیتی را شکست دهد.

در لحظات پایانی نیمه اول، روی پاس مارتینلی، ژسوس فرصت خوبی برای هت تریک داشت، اما ضربه او توسط وارد در موقعیت تک به تک مهار شد و نیمه اول با نتیجه صفر به پایان رسید. – برای آرسنال 2 مزیت

دقایقی بعد گابریل ژسوس پشت سر مدافع لستر حرکت کرد و می توانست گل سوم خود و گل چهارم آرسنال را به ثمر برساند، اما ضربه او از زاویه سخت راهی به دروازه حریف نیافت.

دقایقی بعد گابریل ژسوس در آستانه زدن گل سوم بود که ضربه آن بازیکن در موقعیتی بسیار خوب به دروازه لستر برخورد کرد. پس از آن اتفاقی نیفتاد و آرسنال 2-4 مقابل لستر پیروز شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

آرسنال در دقیقه 55 موفق شد گل سوم خود را نیز به ثمر برساند. پاس ساکا به گابریل ژسوس رسید و ستاره برزیلی یک موقعیت عالی برای گرانیت ژاکا ایجاد کرد و دروازه خالی را برای گل سوم مهاجم به ثمر رساند.

آرسنال دوباره در دقیقه 75 به گل رسید. پاس عرضی و زمینی گابریل ژسوس این بار در پشت محوطه جریمه به گابریل مارتینلی برخورد کرد و ستاره جوان توانست با یک شوت زمینی در گوشه دروازه گل چهارم تیمش را به ثمر برساند.