آرنولد خطاب به خبرنگار ایرانی: ممنون که روزم را خراب کردی!


سرویس خبر شماره: 1856496
9 دسامبر 1401 ساعت 12:20 ب.ظ |
4.1 هزار |

0نقطه نظر

یادآوری بازی ایران و استرالیا مربی ساکروس را آزار داد

این روزنامه نگار ایرانی در نشست خبری پیش از دیدار با دانمارک در دوحه این پرسش را مطرح کرد که آیا پیروزی مقابل وایکینگ ها می تواند به کاهش تلخی شکست 25 سال پیش مقابل ایران کمک کند؟

در آن زمان، آرنولد اولین دستیار گاس هدینگ در آلمان بود که مسئولیت استرالیا را بر عهده داشت. او در یک کنفرانس مطبوعاتی تایید کرد که مقابل دانمارکی ها محافظه کار نخواهد بود زیرا استرالیا باید به هر قیمتی به مرحله یک هشتم نهایی برسد. چهره گیج آرنولد پس از بازی ایران و ایران استرالیا در مرحله مقدماتی جام جهانی 1998 فرانسه. . او هنوز آن مسابقه را به عنوان یکی از بدترین روزهای زندگی اش به یاد می آورد.

چهره گیج آرنولد در پایان بازی ایران و استرالیا در مرحله مقدماتی جام جهانی 1998 فرانسه. او هنوز آن مسابقه را به عنوان یکی از بدترین روزهای زندگی اش به یاد می آورد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال استرالیا امشب در یک بازی حساس و حیاتی به مصاف دانمارک می رود. آنها برای صعود به دور بعد به یک تساوی نیاز دارند، به شرطی که تونس نتواند مقابل فرانسه پیروز شود.

در سال 2006، “نسل طلایی” استرالیا، به رهبری هری کیول، مارک ویدوکا و لوکاس نیل، ژاپن را 3-1 در اولین بازی خود شکست داد و سپس در مرحله یک هشتم نهایی مقابل کرواسی، قهرمان ژاپن، به تساوی 2-2 رسید. زمانی که آنها در ایتالیا قرار گرفتند.

سرمربی فوتبال تصمیم دارد 25 سال پس از آن شکست تلخ تاریخ سازی کند. استرالیا تاکنون 2 بار در مرحله گروهی جام جهانی قهرمان نشده است.

تری ونبلز، سرمربی استرالیایی، پس از حذف از مسابقات مقدماتی جام جهانی، از بازیکنانش دلجویی می کند.

وی ادامه داد: این دیدار و این باخت مقابل ایران شاید یکی از بدترین لحظات زندگی من به عنوان یک فوتبالیست باشد، ممنون. (با لبخند)

گراهام آرنولد روز گذشته در نشست خبری خود اعلام کرد که تلخی شکست مقابل ایران را هنوز به یاد دارد.

آرنولد خطاب به خبرنگار ایرانی: ممنون که روزم را خراب کردی!

دیروز هشتم آذر سالروز دیدار تاریخی ایران و استرالیا در مرحله مقدماتی جام جهانی 1998 فرانسه بود. گراهام آرنولد در جریان کنفرانس خبری سرمربی سوکروس (نام مستعار این تیم) و پس از یادآوری یکی از سیاه‌ترین روزهای استرالیا، یک روزنامه‌نگار ایرانی را متهم کرد که روزش را خراب کرده است.

آرنولد یکی از آخرین تعویض ها در آن بازی کابوس وار برای استرالیا بود و هنوز هم وقتی به آن فکر می کند خجالت می کشد. سرمربی استرالیایی پس از شنیدن سوال خبرنگار ایرانی به شوخی گفت: ممنون که روزم را خراب کردید.

این عکس گراهام آرنولد است. بعد از اینکه ایران توانست بازی را به تساوی بکشاند، برای تغییر نتیجه وارد زمین شد اما نتوانست کاری از پیش ببرد.