آرن اسلات اولین کنفرانس مطبوعاتی را به عنوان سرمربی لیورپول در این هفته برگزار خواهد کرد – لیورپول اف سی

آرنه اسلات اولین کنفرانس مطبوعاتی خود را به عنوان سرمربی لیورپول این هفته برگزار خواهد کرد و هلندی پیش فصل را با صحبت با خبرنگاران در AXA آغاز کرد.

از زمانی که اسلات برای اولین بار به عنوان جانشین یورگن کلوپ معرفی شد، با وقفه ای سه هفته ای بین تایید باشگاه و رونمایی رسمی او، انتظار طولانی بود.

حتی پس از اولین مصاحبه این مرد 45 ساله، دو هفته دیگر با هیاهوی کمی سپری شد، زیرا او در پشت صحنه روی بزرگترین شغل حرفه ای خود کار می کند.

اما لیورپول اکنون اولین کنفرانس مطبوعاتی اسلات را برای آن برنامه ریزی کرده است ساعت 11 صبح روز جمعه، در هفته ای که ترکیب اصلی تیم ها پیش فصل را آغاز می کند.

برنامه This is Anfield را دانلود کنید تا اولین کنفرانس مطبوعاتی Slot را به صورت زنده دنبال کنید.

2WYJR81 روتردام، هلند.  07 آوریل 2024. روتردام - آرنه اسلات، مربی فاینورد، در جریان بازی اردیویژه بین فاینورد و آژاکس در ورزشگاه Feijenoord De Kuip در 7 آوریل 2024 در روتردام، هلند.  اعتبار: تصاویر جعبه به جعبه / اخبار زنده الامی2WYJR81 روتردام، هلند.  07 آوریل 2024. روتردام - آرنه اسلات، مربی فاینورد، در جریان بازی اردیویژه بین فاینورد و آژاکس در ورزشگاه Feijenoord De Kuip در 7 آوریل 2024 در روتردام، هلند.  اعتبار: تصاویر جعبه به جعبه / اخبار زنده الامی

اسلات با بسیاری از بازیکنان خود برای اولین بار در مرکز آموزشی AXA ملاقات خواهد کرد، همانطور که اکثر روزنامه نگاران اولین فرصت خود را برای پرسیدن سوال از سرمربی خواهند داشت.

به ویژه با توجه به اینکه سخنرانی افتتاحیه کلوپ به عنوان سرمربی لیورپول چقدر نمادین بود، وعده می دهد که یک کنفرانس مطبوعاتی جذاب باشد.

آن روز در سال 2015، کلوپ قول داد که “وقتی چهار سال دیگر اینجا بنشینم، فکر می کنم یک عنوان قهرمانی خواهیم داشت” و در سال 2020، قرمزها با مدیریت او قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده بودند، لیگ برتر را بالای سر بردند.

اگرچه Slot ممکن است به اندازه «معمولی» صداهای زیادی را ارائه ندهد، باید اولین کنفرانس مطبوعاتی جذابی باشد – قطعاً پس از چنین تابستان آرام تا کنون.

برنامه پیش فصل لیورپول در AXA با محمد صلاح در میان اولین بازیکنان بازگشته آغاز خواهد شد و سپس در ماه جولای برای یک تور سه ایستگاهی به ایالات متحده می رود.

قرمزها همچنین در ۱۱ آگوست در آنفیلد در یک بازی دوستانه مقابل سویا شرکت خواهند کرد که اولین بازی خانگی اسلات خواهد بود.

اینجا آنفیلد است اولین کنفرانس مطبوعاتی اسلات به عنوان سرمربی لیورپول را به صورت زنده پوشش خواهد داد. همچنین می توانید با دانلود برنامه This is Anfield دنبال کنید.

https://www.thisisanfield.com/2024/07/arne-slot-will-hold-first-press-conference-as-liverpool-head-coach-this-week/ منبع: