آروابارنا کارت شانس امارات را پاره کرد!

حالا تکلیف صعود به پلی آف به روز آخر رسیده و شاید بازی امارات به دلیل شرایط سخت به سود ایران باشد. اگر امارات از کره جنوبی امتیاز بگیرد و ایران با پیروزی مقابل لبنان مسابقات را به پایان برساند، صدر همچنان در دست شاگردان اسکوچیچ خواهد بود. باید دید در نهایت کدام تیم های فراری در رتبه های اول تا سوم قرار خواهند گرفت. عراق که یک امتیاز کمتر از امارات متحده عربی دارد، برای صعود به مرحله پلی آف منتظر امارات مقابل تیم قدرتمند کره جنوبی است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در گروه A مقدماتی جام جهانی حساسیت به مقام سومی بیشتر بود و تکلیف صعود ایران و کره جنوبی از دهه ها پیش مشخص شد. در روزی که سوریه شکست سنگین 3-0 را به لبنانی که در رده بالای جدول رده بندی شده بود، تحمیل کرده بود و امارات متحده عربی می توانست با یک امتیاز خانگی از عراق بهتر عمل کند، آنها با یک گل شکست خوردند تا التهاب را بیشتر کنند تا به پلی آف برسند. .

رسانه های البیان معتقد بودند که با توجه به بازی در ریاض، آنها در خانه امارات شانس داشتند و برد سوریه به سود این کشور بود، اما ترکیب اماراتی با حساسیت های این بازی مطابقت نداشت. . و به نظر می رسد که سرمربی آرژانتینی تیمش را به اندازه کافی نمی شناسد. رسانه‌های عرب زبان همچنین به مسائل حاشیه‌ای پیرامون امارات، سردرگمی فنی و تاکتیکی بین بازیکنان و تعویض‌های عجیب سرمربیان جدید اشاره کردند.


سرویس خبر شماره: 1816794 |
06 فروردين 1401 ساعت 11:53 |
318 |

0نظرات

رسانه های اماراتی با برشمردن نقاط ضعف البیان در روز شکست مقابل عراق، از عملکرد سرمربی آرژانتینی البیان انتقاد کردند.

امارات متحده عربی که ون مارویک از العابد را کنار زد و مشتاق راهیابی به پلی آف و سپس صعود به جام جهانی با رودولو آروابارنا از آرژانتین است، در اولین بازی مغلوب عراق شد تا انتقاد خبرنگاران اماراتی را به خود جلب کند.