آرون رمزدیل آخرین نفری است که قرارداد جدیدی امضا کرده است

واضح است که جذب نیرو در تابستان امسال در دستور کار مردم قرار دارد، اما تضمین آینده بهترین بازیکنان ما یکی دیگر از جنبه های کلیدی کاری است که باید انجام دهیم. Ramsdale اکنون در همان پرانتز گابریل و گابریل مارتینلی به عنوان کار انجام شده است، فقط یک سوال زمان برای اعلام Bukayo Saka است زیرا آن یکی نیز انجام شده است، و چند مورد دیگر وجود دارد که من دوست دارم آنها را ببینم. بن وایت یکی است، ویلیام سالیبا دیگری و به دلیل مدت زمانی که او باقی مانده است، بیشترین فشار را دارد. امیدواریم این آسیب دیدگی کمر یک عارضه بزرگ نباشد.

کیفیت عملکرد او چنین بود، ریچارلیسون سعی کرد با او مبارزه کند، و یک احمق از طرفداران قبل از فرار مانند یک بزدل کوچک از جایگاه به او حمله کرد. آنقدر خوب بود که افراد مرتبط با Sp*rs را کاملاً دیوانه کرد، و فکر می کنم باید او را به خاطر این موضوع تشویق کنیم.

به سرعت مشخص شد که او توپچی خوبی است، در منطقه خود از لنو مسلط تر است و می تواند با پاهایش بازی کند. زمانی که آلمانی جایگزین پتر چک شد، که به نظر می‌رسید نیمی از زمان را در چاهک بازی می‌کرد، کاملاً آن ارتقایی نبود که دیدیم، اما این یک مرحله دیگر بود. ما همچنین شخصیت او را شناختیم و درک کردیم، شخصیتی که کمی دیوانه کننده است، اما کلیشه قدیمی در مورد اینکه چگونه بهترین دروازه بان ها کمی متفاوت هستند، حقیقتی را در خود دارد.

او به تازگی با شفیلد یونایتد سقوط کرده بود، در حالی که قبلاً با بورنموث سقوط کرده بود، و درک اینکه سرمربی دقیقاً چه چیزی او را دیده بود که او را ارزش پرداخت هزینه انتقال را داشت، دشوار بود. من فکر می‌کنم این نیز منصفانه است که بگوییم مدت زیادی طول نکشید که این امر آشکار شد. پس از شروع سخت فصل برای کل تیم، برند لنو پس از سه شکست – که هیچ کدام را واقعا نمی توان به او نسبت داد – کنار رفت و مرد جدید وارد زمین شد.

بنابراین، به آرون رمزدیل تبریک می گویم که اینجاست تا بماند – و به عنوان یادداشت آخر، جالب است که فکر کنیم نقش او در فصل آینده چقدر بیشتر خواهد شد. من واقعاً هرگز وارد دروازه‌بان‌های چرخشی نشده‌ام، و شما شماره یک خود را در لیگ قهرمانان بازی می‌کنید، بنابراین او نیز باید بازی خود را به آن سطح ارتقا دهد. با این حال از او حمایت می کنید تا این کار را انجام دهد.

https://arseblog.com/2023/05/aaron-ramsdale-the-latest-to-sign-a-new-contract/ منبع:

صبح همگی بخیر. یک وبلاگ جمعه سریع برای شما.

برای بدست آوردنش بعد از دو سال، دارم وزوز می کنم. این فقط به این معنی است که می توانم تمرکز کنم و سرم را پایین نگه دارم و امیدوارم بعد از چند سال دیگر یکی دیگر بگیرم و به زندگی رویایی در باشگاه فوتبال ادامه دهم.

همه ما خیلی خوشحالیم که آرون قرارداد جدیدی امضا کرده است. روشی که آرون در دو سال گذشته پیشرفت کرده است، با عملکرد، مشارکت و سازگاری کلی با باشگاه، استثنایی بوده است.

خیلی خوب است که ما به ساختن آینده خود با بزرگترین استعدادهایمان در تیم جوانمان ادامه می دهیم. همه ما مشتاقانه منتظر لذت بردن از سالهای بیشتر آرون بازیکن و فرد در باشگاه فوتبال هستیم.

او گاهی اوقات کمی غیر متعارف است. نحوه صحبت او علناً در مورد نیاز به تعامل در بازی ها با هواداران، اغلب طرفداران، برای کمک به تمرکز در زمان نیاز، چیزی نیست که زیاد از دروازه بان ها بشنوید. و ببینید، او چند لحظه بد در این فصل داشته است، اما این اتفاق می افتد. او انسان است، اشتباهات رخ خواهد داد، اما من فکر می کنم او توانایی خود را برای یادگیری از آنها نشان داده است. من فکر نمی‌کنم میکل آرتتا، مردی که این همه از بازیکنانش می‌خواهد، اگر خودش این موضوع را نبیند، قرارداد جدیدی را تحریم کند.

من فکر می کنم آن را بسیار جالب است که موضوع از #محتوا که همراه با این اعلامیه، بر اساس برخی از واکنش‌ها به قرارداد او در تابستان 2021 بود. تردیدی وجود داشت، بدون شک، و نگرانی‌هایی در مورد هزینه‌ای که ممکن است مجبور به پرداخت باشیم. حدس می‌زنم ارزش به خاطر داشته باشد که در آن تابستان بود که رامسدیل، بن وایت، تاکهیرو تومیاسو و مارتین اودگارد را آوردیم که تا حد زیادی نظر مردم را در مورد کاری که انجام می‌دادیم و تا حدودی چه کسی انجام می‌داد تغییر داد. قبل از آن، در مورد خیلی چیزها شک و تردید وجود داشت و احتمالاً در نحوه درک علاقه ما به Ramsdale نقش داشت.

رمزدیل در گفتگو با سایت رسمی، جدا از تغییر نظر مردم در مورد او، گفت:

درست است، این سهم شما برای امروز صبح است. من شما را با یک Arsecast کاملاً جدید می گذارم، با امی لارنس در مورد این فصل، آنچه در آینده خواهد آمد و موارد دیگر گفتگو می کنم. تمام پیوندهایی که برای گوش دادن/اشتراک به آن نیاز دارید در زیر آمده است. از نمایش لذت ببرید!

ماجرای اصلی امروز صبح این واقعیت است که آرون رمزدیل قرارداد جدیدی را روی کاغذ آورده است. مدتی بود که مطرح شده بود، بنابراین یک اعلامیه شوک یا چیز دیگری نیست، اما بستن یک بازیکن کلیدی دیگر خبر خوبی است. میکل آرتتا می گوید:

این یک غرور بزرگ است، چیزی است که برای آن کار می کنید. فرقی نمی‌کند یک ماه یا چهار سال در باشگاه بوده‌اید، همیشه می‌خواهید نفر بعدی را بگیرید و با تیم پیش بروید.

با این حال، اکثراً رامسدیل در این فصل برای ما عالی بوده است. او 13 کلین شیت به ثبت رسانده است، هیچ کس بیشتر از او برای ما دقایق بازی نکرده است، و در طول مسیر سیوهای بسیار چشمگیری داشته است. یکی از کوناته در بازی لیورپول احتمالاً مورد علاقه من است، روشی که او به آنجا رفت تا آن‌ها را رد کند که می‌توانست برنده‌ای دیرهنگام باشد، باورنکردنی بود. همچنین فکر می کنم عملکرد کلی او در دربی شمال لندن خارج از خانه فوق العاده بود. یکی از آن روزهای عجیبی بود که ما به وضوح تیم بهتری در آن روز بودیم، اما او مجبور شد چندین توقف مهم انجام دهد تا از بازگشت آنها به آن جلوگیری کند.