آرژانتین بیشتر از یووه نگران مصدومیت دی ماریا است

علاوه بر یوونتوس که بدون شک نگران وضعیت سلامتی ستاره آرژانتینی خود خواهد بود، در آن سوی دنیا، مصدومیت دی ماریا نیز نگرانی ها را افزایش داده است. تیم ملی آرژانتین که روی قدرت هر چه بیشتر دی ماریا در جام جهانی 2022 حساب باز کرده است، با نگاهی نگران آخرین اخبار و تحولات سلامتی وی را از تورین دنبال می کند.

دی ماریا که شب گذشته در اولین بازی خود در یوونتوس بسیار درخشان بود و قبل از مصدومیت یک گل دیدنی به ثمر رساند و یک پاس گل داد، حالا می ترسد مصدومیت مانع از عملکرد او در ادامه فصل با پیراهن بیانکونری شود. او برای اینکه کادر فنی آلبی سلسته را متقاعد کند باید به عنوان بازیکن فیکس در قطر بازی کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آنخل دی ماریا، مهاجم آرژانتینی یوونتوس شب گذشته اولین بازی خود در سری آ را انجام داد و این دیدار با مصدومیت دردناکی همراه بود. دی ماریا در دقیقه 65 بین یوونتوس و ساسولو از ناحیه کشاله ران آسیب دید و مجبور شد زمین را ترک کند.


سرویس خبر شماره: 1838704
25 اوت 1401 @ 10:57 ب.ظ
2K |

0نقطه نظر

اگرچه ممکن است اعلام باشگاه یوونتوس مبنی بر اینکه دی ماریا تنها 10 روز از میادین دور خواهد بود، نگرانی های تیم ملی آرژانتین را برطرف کند، اما خود ستاره آرژانتینی همیشه نگران وضعیت خود خواهد بود. دماریا با هدف افزایش دقایق بازی خود در آستانه جام جهانی و تثبیت جایگاه فیکس در تیم ملی کشورش، از پاریسن ژرمن به یوونتوس پیوست.

رسانه های ایتالیایی گزارش داده اند که وینگر سابق پاری سن ژرمن در حال حاضر تحت معاینات پزشکی قرار دارد. ساعاتی پیش یوونتوس تایید کرد که دی ماریا به شدت آسیب دیده است. البته بیانکونری فکر می کند می تواند ظرف 10 روز به زمین بازگردد.

مصدومیت آنخل دی ماریا، مهاجم یوونتوس در بازی شب گذشته مقابل ساسولو، تیم ملی آرژانتین را در آستانه جام جهانی 2022 نگران کرده است.