آرژانتین وحشت زده: همه نگران مصدومیت مسی هستند


سرویس خبر شماره: 2051097
6 جولای 1403 در 9:59 ق.ظ.
2.1 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

لیونل مسی ستاره تیم ملی آرژانتین در دیدار مقابل شیلی احساس درد کرد که باعث نگرانی هواداران این تیم شد.

آرژانتین وحشت زده: همه نگران مصدومیت مسی هستند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی آرژانتین شب گذشته در دومین دیدار مرحله گروهی کوپا آمریکا 2024 به مصاف تیم ملی شیلی رفت و موفق شد با تک گل لائوتارو مارتینز در دقایق پایانی این دیدار با یک گل. نتیجه 0.1- برنده این تیم و قطعی شدن صعود خود به مرحله بعدی این مسابقات است.

اواسط نیمه اول این دیدار بود که اتفاقی افتاد که توجه هواداران آرژانتینی را به خود جلب کرد. مسی به کشیدن پای راست خود ادامه داد و دو بار به نیمکت نگاه کرد و در نهایت به کنار زمین رفت تا توسط پزشک تیم ملی این کشور مورد معاینه و درمان قرار گیرد.

2047846

این بازیکن در پای راست خود احساس درد کرد و به لطف ماساژی که دریافت کرد و نوار چسبی به آن احساس بهتری پیدا کرد و توانست تا پایان این دیدار در زمین بماند و حتی موقعیت گلزنی برای آرژانتین و در نهایت پیروزی ایجاد کند. . مقابل شیلی جشن بگیرید و به مرحله بعد بروید.

پس از پایان بازی، اسکالونی در پاسخ به سوالی در این باره گفت: بعد از بازی با او صحبت نکردم، او توانست در طول بازی در زمین حضور داشته باشد و در آخرین لحظات با دی ماریا و مارتینز 50 متر دوید. و این آخرین تصویری است که در ذهنم دارم، چون با او صحبتی نکرده ام.

2047848

وی در عین حال این احتمال را هم مطرح کرد که با توجه به قطعی شدن صعود تیمش در آخرین بازی مقابل پرو، به بازیکنان زیادی استراحت دهد و از کسانی که در این مدت فرصت حضور در زمین را نداشتند استفاده کند. دو بازی به این ترتیب، به احتمال زیاد مسی این فرصت را خواهد داشت که حداقل یک بازی را از دست بدهد و مراحل درمان را طی کند.

مجله اخبار فوتبال خارجی