آریاکیا: خوشحالم که تی تی ها من را تشویق می کنند

وی همچنین درباره صحبت سرمربی آبادانی که احساس می کرد گل تراکتور در شرایط آفساید به ثمر رسیده است، تصریح کرد: واقعیت را نمی دانم چون دقایق پایانی بازی بود و توجه زیادی به آن نداشتم. کلا فوتبال ایران مدت هاست درگیر این مسائل بود و همین تا آمدن VAR بود.

پوریا آریاکیا مدافع تراکتورسازی می گوید تیمش در بازی با پرسپولیس باید خیلی کم اشتباه کند.

آریاکیا: خوشحالم که تی تی ها من را تشویق می کنند


سرویس خبر شماره: 1843483
22 سپتامبر 1401 @ 10:53 ق.ظ |
405 امتیاز خبر

0نقطه نظر

امیدوارم پرسپولیس را شکست دهیم

آریاکیا همچنین با بیان اینکه تیمش سه هفته است گل نزده است، گفت: آقای بردیف عمدتاً روی کار دفاعی تیم متمرکز است نه گلزنی اول. در این دو هفته با اشتباهات اندک مدافعانمان و البته دروازه بان خوب اخباری توانستیم دروازه خود را بسته نگه داریم که این اتفاق خوبی است.

وی در خصوص اینکه این بازی روی نیمکت انجام شد، گفت: فکر نمی کنم هیچ بازیکنی از نیمکت نشینی راضی باشد، اما با این وجود تمام تلاشم را می کنم تا با آن بازی کنم، تمام توان و تلاشم را انجام خواهم داد. استفاده می شود. به نظر سرمربی هم احترام می گذارم.

آریاکیا در پایان در خصوص بازی سخت تیمش پس از فیفادی مقابل پرسپولیس گفت: بالاخره بازی در ورزشگاه آزادی سخت است و جای خطا نیست. این تیمی است که از هر فرصتی استفاده می کند و ما باید خیلی کم اشتباه کنیم. امیدوارم این بازی روز خوبی برای تراکتورسازی باشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مدافع چپ قرمزها درباره اینکه در این مدت رابطه خوبی با هواداران پیدا کرد و در روزی که روی نیمکت نشست مورد تشویق قرار گرفت، گفت: از روزی که من اتفاق افتاد، هواداران تراکتور خیلی مهربان بودند. برای من، چه در فضای مجازی یا نه.» با پیام های عاشقانه ای که فرستادند و چه در استادیوم. من هم در ابتدا و هم در پایان این مسابقه تشویق شدم که برایم خوب بود و از تک تک آنها تشکر می کنم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پوریا آریاکیا مدافع کارکشته تی تی در گفتگو با مجله اخبار فوتبال، در خصوص برد اخیر تیمش مقابل صنعت نفت گفت: دیدار مقابل صنعت نفت برای ما سخت بود زیرا تیم او سرعت و سختکوشی است. و حتی در ابتدای بازی روی تیم ما فشار وارد شد. آنها تیم قابل احترامی هستند و یکی دو موقعیت داشتند، خدا را شکر که گل نخوردند، چون وقتی تیم هایی مثل آن گل می زنند، سخت گل می زنند. خوشحالم که روز خوبی را سپری کردیم و خدا مراقب ما بود و توانستیم برنده شویم.