آرینا نکونام و پشت سر گذاشتن پدرش! (تصویر)


سرویس خبر شماره: 2012918
19 آوریل 1403 در 5:01 ب.ظ.
11.6 هزار امتیاز خبر|

15نقطه نظر

تصاویری از روز پر استرس خانواده مربی استقلال

ویدیویی از آرینا دختر هفت ساله نکونام دل میلیون ها هوادار استقلالی را به دست آورد و به مهم ترین تصویر مس در ورزشگاه آزادی تبدیل شد.

آرینا نکونام و پشت سر گذاشتن پدرش!  (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در این ویدئو آرینان در سکوها قدم می زند و برای پیروزی تیم پدرش مقابل مس رفسنجان می خواند و دعا می کند.

او به همراه برادرش آرین (11 ساله) با پیراهن و شلوار آبی آدیداس و موهای بافته شده در ورزشگاه آزادی حاضر شد و مانند دیدارهای گذشته برای موفقیت پدرش دعا کرد. ویدئویی از آریان نیز در تلگرام مجله اخبار فوتبال منتشر شد که او را در حالتی مملو از اضطراب و قدم زدن بر روی اسکله آزادی نشان می داد. در شرایطی که در نیمه دوم بازی در محوطه هواداران استقلال از چپ به راست راه می رفت، مشخص بود که به دلیل استرس و اضطراب نمی تواند بازی را تماشا کند.

جالب ترین قسمت این ویدیوها زمانی است که آرینا متوجه فیلمبرداری خبرنگاران می شود و به آنها چشمکی می زند. لحظه ای پر از شیطنت و نمک از کودکی بسیار وابسته به پدرش. شاید برایتان جالب باشد که بدانید برای نکو، آرین و آرینا مهمترین اولویت های زندگی هستند و اگر آنها را به ورزشگاه نیاورد، در پایان هر مسابقه اولین تماس تلفنی برای صحبت با آنها انجام می شود.

اینها عکس هایی است که سه عکاس ورزشی در ورزشگاه آزادی با لنز تله آرین، آرینا و برادرش جواد نکونام گرفته است. گروه خانوادگی نزدیک نکونام ها که برای موفقیت معروف ترین چهره خانواده قبل از هر مسابقه انرژی مثبت خود را به او منتقل می کنند.

2008262
2008263
2008264
2008265
2008266

این بار بخت با آنها یار نبود و استقلالی ها با نمایشی تهاجمی نتوانستند از زمین بیرون بیایند اما شاید این گروه خانوادگی در پایان فصل جشن ویژه ای برگزار کنند که مزد حرص و شوق باشد. و ذکر آن روزها

مجله اخبار فوتبال داخلی