آزمون برمیگرده همه بغلش میکنیم / سردار رو با خودمون میبریم!

جراردو سیوانه سرمربی بایر در نشست خبری پیش از این بازی مهم صبح امروز حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. وی گفت: آزمون الگوی بزرگی است، حالا همه در فوتبال او را تماشا می کنند.

نشریه بیلد در انعکاس نشست خبری جراردو سیوانه نوشت: جراردو سیوانه سرمربی بایر قبل از دیدار خارج از خانه مقابل بایرن در مورد گفتگوی خود با آزمون پس از بازگشت به تمرینات صحبت کرد و به صراحت گفت که این بازیکن ایرانی نیز در لیست سفر به مونیخ قرار دارد. . تیم خواهد بود.

سیوانه با تمجید از آزمون گفت: سردار در تعهد و رفتار خود الگوی بزرگی برای همه است. حالا این ما هستیم که باید دست سردار را بگیریم و او را در این شرایط سخت تنها نگذاریم و با خود ببریم. برای همه ما مهم است که او را در این شرایط چه از نظر تعهد کاری و چه از نظر وظیفه اخلاقی در آغوش بگیریم و از او حمایت کنیم.

سیوانه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل بایرن درباره سردار آزمون و فعالیت اخیرش در فضای مجازی گفت: این مشکل موج های بزرگی ایجاد کرده است. ما سعی خواهیم کرد هر بازیکنی را که (در تمرینات) برمی‌گردد در اسرع وقت با بقیه اعضای تیم ادغام کنیم و داشته باشیم. ما هم سعی می کنیم با سردار همدردی کنیم، این مشکل را با او در میان بگذاریم، حرف هایش را بشنویم و از او حمایت کنیم تا بتواند با تمرکز کامل به تیم خدمت کند.

سرمربی لورکوزن در پایان تایید کرد که مهاجم ایرانی را برای بازی بزرگ فردا در اختیار دارد و گفت: تست برای بازی در مونیخ فراهم است. ما قطعا او را با خود به مونیخ خواهیم برد، او واقعاً می خواهد با تیم بیاید و علاقه زیادی به آن دارد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی