آزپلیکوتا: هرگز چنین فضایی را در تیم ملی اسپانیا ندیده بودم

سزار آزپیلیکوئتا معتقد است که لوئیز انریکه توانسته جو دوستانه و شگفت انگیزی را در تیم ملی اسپانیا ایجاد کند که باعث موفقیت این تیم خواهد شد.

آزپلیکوتا: هرگز چنین فضایی را در تیم ملی اسپانیا ندیده بودم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی اسپانیا با کاستاریکا، ژاپن و آلمان همگروه است و به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در جام جهانی شناخته می شود. سزار آزپیلیکوئتا، مدافع باتجربه اسپانیا نیز معتقد است لاروخا می تواند با این تیم به مراحل پایانی جام راه یابد.

او ادامه داد:”ما تیم جوانی داریم و به عنوان یک بازیکن سابق تیم ملی خوشحالم که با این بازیکنان جوان همبازی هستم. من و سایر بازیکنان باتجربه تیم هر کاری که بتوانیم برای کمک به جوانان انجام خواهیم داد. وقتی 17 ساله بودم، جسارت نسل فعلی را نداشتم. در دو جام جهانی قبلی عملکرد خوبی نداشتیم اما حالا تیمی جوان، یکدست و دوستانه داریم. این فضای صمیمی که تا به حال تجربه نکرده بودم به ما کمک می کند تا به طبقات بالایی جام صعود کنیم. جو مشابهی در یورو 2020 وجود داشت و دیدید که ما به نیمه نهایی راه پیدا کردیم.

آزپیلیکوئتا درباره نقش لوئیز انریکه در تیم گفت:“او مربی و رهبر تیم است و نقش مهمی در ایجاد چنین فضای دوستانه و صمیمی ایفا کرده است. او همیشه برای بازیکنانش ایستاده و همه جا از تیم حمایت کرده است. انریکه اعتماد به نفس زیادی به تیم داد. من مطمئن هستم که با او در جام جهانی نتایج خوبی کسب خواهیم کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1854269
28 نوامبر 1401 در 03:20 ب.ظ
2.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

با انریکه موفق خواهیم شد

وی در نشست خبری امروز خود گفت:اول از همه این را بگویم که به خاطر گایا تمام تلاش خود را می کنیم تا به مراحل پایانی جام حذفی برسیم. امیدوارم بتوانیم قهرمانی را به او تقدیم کنیم. گایا شانس نیاورد و مصدوم شد و حالا ما به الخاندرو بالده خوش آمد می‌گوییم.”