آزپیلیکوئتا: ترک چلسی خودخواهانه بود


مدافع اسپانیایی در مورد تمدید قراردادش افزود: “من به روش خودم با این شرایط برخورد کردم. با مالکان جدید صحبتی صادقانه داشتیم و من واقعا خوشحالم و افتخار می کنم که کاپیتان چلسی هستم. منتظر سال ها باشید. “من به این نتیجه رسیده ام که بهترین تصمیم برای همه این است که در این باشگاه باشم.”
این بازیکن در ادامه با تبریک به مالکان جدید چلسی گفت: “آنها بسیار جاه طلب هستند و از روز اول با ما صادق بوده اند. ما آن را بلافاصله در پنجره نقل و انتقالات دیدیم. به خصوص که خرید برای این باشگاه پس از چندین ماه آسان نبود. تحریم ها و شرایط سخت



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1837955
آگوست 21, 1401 @ 22:24
8.2K ​​|

2نقطه نظر

سزار آزپیلیکوئتا، کاپیتان چلسی معتقد است که تصمیم خودخواهانه برای ترک این باشگاه را می گرفت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آزپیلیکوئتا پس از مدت ها کشمکش و گمانه زنی های فراوان تصمیم به تمدید قرارداد با چلسی گرفته است.
در هفته های اخیر بسیاری از رسانه های اسپانیایی و انگلیسی از علاقه بارسلونا برای جذب این بازیکن خبر دادند و حتی مدعی شدند این باشگاه با این مدافع اسپانیایی به توافق رسیده است اما او در نهایت تصمیم گرفت در لندن ادامه دهد.
آزپیلیکوئتا در گفتگو با Sky Sports گفت: “من همیشه به این باشگاه وابسته بوده ام. این واقعیت از روز اول وجود داشته است. اینجا خانه من است و هرگز چنین تصمیم خودخواهانه ای برای ترک چلسی نمی گرفتم.”
وی درباره تصمیم خود برای جدایی از این باشگاه گفت: بعد از جام جهانی باشگاه‌ها با مدیران چلسی در مورد احساساتم صحبت کردم، تصمیم من ربطی به سال‌های قراردادم نداشت یا اینکه «فقط احساساتم را بیان کردم، بلکه شرایطم را بیان کردم». به دلیل تحریم ها و تغییر مالک باشگاه تغییر کرده است.»