آسمان خراش 33 ساله مقابل شگفتی کرمانی


سرویس خبر شماره: 1898290
10 آوریل 1402 در 23:19
20.3 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

مدافع باتجربه به فرشته نجات آلومینیوم تبدیل شده است.

مدافع 33 ساله آلومینیومی در بازی امشب موفق به گلزنی شد. او در مدت حضورش در آلومینیوم تنها یک بار توانست از روی نقطه پنالتی به ملوان گل بزند و حالا امشب برای اولین بار به عنوان یک مدافع آینده نگر توانست در جریان بازی برای اراکی ها گلزنی کند. گل برای شاگردان رحمتی که در یک لحظه با خاطره به خانه بروند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مس کرمان و آلومینیوم اراک اولین تساوی لیگ برتر در سال 1402 بودند. این نیز در پایان یک رقابت جذاب و حرفه ای. دوئلی که از همان دقایق ابتدایی با سرعت زیاد و بعد از گل عارف رستمی به هم پیوند خورد، به نظر می رسید شاگردان فرزاد حسینخانی به دنبال تثبیت جایگاه خود در جدول رده بندی لیگ برتر بودند تا با پیروزی در خانه، آنها می توانستند رویای خود را برای بقا در لیگ برتر برآورده کنند، اما پس از آن شرایط در برابر مسی تغییر کرد.

محمدزاده پیش از پایان نیمه اول به آرزوی خود جامه عمل پوشاند و مدافع 194 سانتی متری آلومینیومی توانست با ضربه سر دقیق و دیدنی از روی پاس هانسل زاپاتا به سمت دروازه مس کرمان گل تساوی را به ثمر برساند تا شاگردان مهدی رحمتی را در دور زدن خروج از زمین شکست دهند. کلبه.

وحید محمدزاده با گلزنی در کرمان توانست مانع باخت تیمش برابر مس کرمان شود.

آسمان خراش 33 ساله مقابل شگفتی کرمانی

وحید محمدزاده که یکی از مدافعان باتجربه آلومینیوم اراک و یکی از مهره های تاثیرگذار در ترکیب آلومینیوم فصل جاری است، امشب سعی کرد با حضور فعال خود در خط حمله هنگام ارسال ضربات ایستگاهی و استفاده از قدرت خود به تیمش کمک کند. او در مسی را خواهد شکست.

1837143

عکس: هومان کادجار



مجله اخبار فوتبال داخلی