آسمان دنیا ستاره درخشانی داشت (عکس)


سرویس خبر شماره: 2049046
27 ژوئن 1403 در 4:06 ب.ظ.
11.8K امتیاز خبر|

15نقطه نظر

هادی محمدی ستاره بی چون و چرای نیمه نهایی مقابل گل گهر بود.

آسمان دنیا ستاره درخشانی داشت (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دقایقی پس از آغاز دیدار سپاهان و گل گهر در ورزشگاه نقش جهان شاهد اتفاق عجیبی بودیم و ارسال ابوالفضل رزاق پور از سمت راست خط دفاعی سپاهان بدون دست زدن به بازیکنی به دروازه سپاهان برخورد کرد. در وسط تعجب میرزازاد که شیرجه اش به توپ نرسید و دیگر سربازان حاضر در ورزشگاه روباز.

شاگردان مارینوس اوزونیدیس پس از این گل روحیه بالایی پیدا کردند و کار برای سپاهانی ها در ورزشگاهشان بیش از پیش سخت شد.

در این بین هادی محمدی در بهترین لحظه از راه رسید و چند ثانیه مانده به پایان نیمه اول با ضربه سر محکم و دیدنی خود دروازه محمدرضا اخباری را باز کرد.

این گل باعث شد سپاهان با روحیه بسیار خوبی به رختکن برود و در نیمه دوم با انگیزه زیادی وارد زمین شود تا گل دوم را به ثمر برساند و در نهایت بار دیگر حملات این تیم به پایان برسد.

2044269

هادی محمدی که با مهارت و مهارت مثال زدنی در دقیقه 2+45 گل اول سپاهان را از ارسال رامین رضاییان به تیرک دورتر به ثمر رساند، این بار در دقیقه 67 توانست از اشتباه اخباری نهایت استفاده را برده و دومین گل را به ثمر برساند. هدف. به نام خودت ثبت نام کن

بدون شک حتی خوشبین ترین هوادار سپاهان هم باور نمی کرد که هادی محمدی بتواند هر دو گل را در نیمه نهایی به ثمر برساند و شرایط را برای پیروزی تیمش رقم بزند، اما شماره 2 طلایی پوشان یک روز فراموش نشدنی در تاریخ فوتبالش و 5 خرداد به ثمر رسید. ، 1403 همیشه در یادها خواهد ماند.

عکس ها: وحید مومن زاده

مجله اخبار فوتبال داخلی