آسیایی: در فجرسپاسی جایی برای خطا نداریم


سرویس خبر شماره: 1816170 |
29 مارس 1400 ساعت 14:32 |
581 امتیاز خبر|

1نظرات

حضور در کنار قلعه نویی یک دوره مربیگری پیشرفته است

مجتبی سرآسیایی سرمربی جدید تیم فوتبال فجر شهیدسپاسی در گفت و گو با “مجله اخبار فوتبال” گفت: در ابتدا باید بگویم که در این مدت مربیگری در باشگاه بزرگ گل گهر افتخاری بود. خدمت مردم عزیز و فوتبالدوستان سیرجان.» امیدوارم اتفاقات امسال این تیم با تمام بدبختی هایی که افتاده، در نهایت به اتفاق بزرگی برای باشگاه و در کل فوتبال سیرجان منجر شود.

سرمربی جدید فجرسپاسی می گوید: ما در لیگ برتر توانایی فرصت سوزی و اشتباه را نداریم.

وی با اشاره به جایگاه فجر در جدول رده بندی افزود: شرایط بسیار حساس و سختی در پیش داریم، هرگز اشتباه نخواهیم کرد اما انشالله با تلاش حداکثری کل تیم و تشکر از امام رضا(ع) و ایشان. برادر بزرگوار حضرت شاهچراغ و انرژی عظیم و ویژه شهدا به ویژه شهید عبدالمجید فصل را با تشکر و حمایت حداکثری از همه مردم و مسئولین فصل به پایان خواهیم رساند هفت بازی بسیار مهم و سنگین در پیش رو داریم. و با بازیکنان خوبی که دارم به بیشترین امتیاز از این 7 بازی فکر می کنیم و باید روی کار شبانه روزی تمرکز کنیم.

وی ادامه داد: انصافاً مدیرعامل باشگاه دکتر اسفندیارپور و هیئت مدیره بسیار قدرتمند عمل کردند.

سرآسیایی در پایان خاطرنشان کرد: از تمامی فارغ التحصیلان و مدیرانی که به ویژه در هفته گذشته این انتقال را پیگیری کردند تشکر می کنم و اگر اجازه بدهند در مصاحبه های بعدی نام آنها را ذکر خواهم کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی جدید فجرسپاسی با اشاره به مذاکرات خود با سران این باشگاه خاطرنشان کرد: موضوع مهمی که باید به آن اشاره کنم این است که در مذاکرات به شرایط بسیار حیاتی و مهمی اشاره کردم و عزیزان پسندیدند و قول دادند که مهمترین موضوع ما را انجام دهند. کیفیت مناسب بازی های داخل سالن باید حل شود به طوری که اگر ورزشگاه پارس آماده نیست حتما به شهرهای دیگر رفته باشد تا بتوانیم از زمین مناسب استفاده کنیم، ضمن اینکه چند مورد دیگر نیز ذکر شد و قرار شد که من در آینده به آنها خواهد پرداخت.

سرمربی جدید فجرسپاسی از حضور در این تیم ابراز خرسندی کرد و گفت: بسیار خوشحالم که با اعتماد سردار بوعلی و سرهنگ فلاح و هیئت مدیره محترم باشگاه، شایسته هدایت این تیم تشخیص داده شده ام. تیم عزیز فجر مزین به نام شهید سپاسی. با مردم خونگرم و دوست داشتنی شیراز زندگی کنم. قطعا فجرسپاسی با عقبه فرهنگی و نام شهیدش برای فوتبال ایران چیزی فراتر از یک تیم است که مسئولیت ما را سخت تر می کند. همچنین از زحمات صادقانه و شبانه روزی آقای کلانتری تشکر می کنم و حتما در این راه با تجربیات و توصیه های ایشان به من کمک خواهم کرد.

سرآسیایی با اشاره به تجربه همکاری با قلعه نویی گفت: امیر قلعه نویی بزرگترین و پرافتخارترین مربی ایران است.