آس رئال مادرید خود را بهترین در جهان می داند

دنی کارواخال، کاپیتان رئال مادرید، خود را بهترین مدافع راست جهان معرفی کرد. ملی پوش اسپانیایی همچنین معتقد است که از بهترین سال دوران حرفه ای خود لذت می برد و می خواهد با کمک به کشورش در مسابقات قهرمانی اروپا 2024 (یورو 2024) آن را به پایان برساند.

دنی کارواخال فکر می‌کند بهترین مدافع راست جهان است

کارواخال، مدافع راست رئال مادرید، پس از چند سال پایین‌تر، به بهترین شکل خود بازگشته است. او در بالاترین سطح زمین بازی می کند، بیشتر به جلو می دود و به دنبال گلزنی و پاس گل بیشتر است.

روی کاغذ، کارواخال 32 ساله باید در این مرحله از دوران حرفه ای خود کند شود، نه سرعتش. اما به گفته خود این مرد، او هرگز به اندازه حال حاضر احساس تیز یا کوک نکرده است.

وقتی از کارواخال پرسیده شد که آیا از بهترین فصل دوران حرفه ای خود لذت می برد، به Cadena SER (از طریق Football-Espana) گفت:

من فکر می کنم در سطح تداوم، مشارکت و سطح، بدون هیچ شکی، چنین است

سپس Cadena SER از او پرسید که آیا فکر می‌کند بهترین دفاع راست جهان است؟

کارواخال پاسخ داد:

با ارزیابی این سال گذشته، فکر می کنم اینطور است، من همیشه معتقدم که برای اعتماد به نفسم، همیشه به خودم می گویم که هستم، اگر این کار را نکنم، چه کسی این کار را خواهد کرد؟ اما اعداد وجود دارد. سال خوبی بود، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، حتی گلزنی، لیگ و حالا می‌خواهم اسپانیا را تا جایی که ممکن است در یورو ببرم.

کارواخال از یک فصل درخشان با رئال مادرید لذت برد

کارواخال، کاپیتان رئال مادرید، در طول فصل 2023-2024 نمایش های خیره کننده ای را به نمایش گذاشت. فارغ التحصیل کانترا 28 بازی در لالیگا انجام داد و 4 بار گلزنی کرد و سه پاس گل داد. قهرمانی های او به لوس بلانکوس کمک کرد تا بارسلونا را در رقابت برای عنوان قهرمانی لیگ برتر اسپانیا شکست دهند.

او در لیگ قهرمانان اروپا نیز به همان اندازه چشمگیر بود و در 10 بازی با یک گل و پاس گل به میدان رفت. کارواخال به شکلی دیدنی گل افتتاحیه لوس بلانکوس را در پیروزی 2-0 مقابل بروسیا دورتموند در فینال به ثمر رساند. این مدافع کاملاً با کرنر تونی کروس تماس گرفت و آن را با ضربه سر وارد دروازه کرد. عملکرد قهرمانانه او در فینال لیگ قهرمانان اروپا، جایزه بهترین بازیکن مسابقه را برای او به ارمغان آورد.

https://sportslens.com/news/real-madrid-star-best/ منبع: