آشتی رونالدو و تانهاخ پس از مصدومیت ستاره فرانسوی؟

گفته می شود کریستیانو رونالدو از این مصاحبه با سرمربی جدید یونایتد عصبانی شده و تصور چنین اظهاراتی از سوی اریک تن هاچ را نداشته است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچستریونایتد بعید است که آنتونی مارسیال مهاجم فرانسوی خود را در اولین بازی فصل جدید لیگ برتر یکشنبه برابر برایتون در اختیار داشته باشد. امروز نشریه انگلیسی اتلتیکو مدعی شد که مارسیال در تمرین اخیر این تیم دچار مصدومیت شده است.

مصدومیت مارسیال بدون شک تنهاچ را قبل از اولین بازی او در لیگ برتر نگران کرد. یونایتد گزینه های زیادی در خط حمله ندارد و مصدومیت هر مهاجمی برای این تیم نگران کننده خواهد بود. با توجه به این موضوع، به نظر می رسد یکی از گزینه های سرمربی هلندی اعزام کریستیانو رونالدو به زمین باشد. اگرچه او فقط 45 دقیقه در پیش فصل بازی کرد، اما در یک بازی دوستانه با رایو وایکانو.

بر اساس گزارش این نشریه انگلیسی، آنتونی مارسیال در تمرین یونایتد دچار مصدومیت شد و دیدار افتتاحیه شیاطین سرخ در لیگ برتر را از دست داد. غیبت او احتمال بازی رونالدو را افزایش داد.

این رسانه ادعا می کند که اگرچه مصدومیت مارسیال جزئی است، اما اریک تنهاچ، سرمربی یونایتد تصمیم گرفته است در اولین بازی تیمش مقابل برایتون از مهاجم وسط فرانسوی استفاده نکند.

اتلتیک به نقل از منابع نزدیک به باشگاه اعلام کرد که ستاره فرانسوی از ناحیه همسترینگ آسیب دیده است.


سرویس خبر شماره: 1836820
Aug 13, 1401 @ 10:04 PM
46.7 هزار |

19نقطه نظر

اگر این گفته صحت داشته باشد باید دید سرمربی هلندی در غیاب مارسیال کریستیانو رونالدو را به میدان می فرستد یا خیر؟ پیش از این گزارش شده بود که تنهاچ به دلیل دیر آمدن رونالدو به تمرین و عقب افتادن از سایر بازیکنان، در اولین بازی، تصمیم به اعزام فوق ستاره پرتغالی به زمین گرفته بود.

روابط رونالدو و تنهاچ در روزهای اخیر تیره شده بود. پس از اینکه رونالدو بلافاصله پس از بازی دوستانه مقابل رایو وایکانو ورزشگاه را ترک کرد، سرمربی یونایتد به شدت به ستاره پرتغالی حمله کرد و گفت: “البته من چنین چیزی را قبول ندارم و این رفتار برای ما غیرقابل قبول است. ما یک تیم هستیم و شما بوده اید. تا آخر با ما باشید.” به عنوان یک تیم بمانید.”