آشوب: قبل از بازی دست نزنید

وی خاطرنشان کرد: گاهی اوقات داوران باید در دقیقه یک نفر بد را اخراج کنند. من خیلی مخالف او نیستم و خودم هم مورد آزار و اذیت قرار گرفته ام و هر جا می روم باید دوران محرومیتم را بگذرانم. چون از خط قرمز رد شدم جریمه ای گرفتم و باید قبول کنم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

پیروز قربانی همچنین فدراسیون فوتبال را مقصر این مشکل دانست و گفت: دوستان می گویند در خارج از کشور اینطور است اما واقعا اینطور نیست. در اروپا می گویند تیم حریف بهتر بود اما در ایران این داور است که مقصر است و تیم مقابل اصلا خوب نبود! مثلا یک تیم یک بار 6 بر صفر شکست خورده بود که مربی آن تیم مصاحبه کرد و گفت تیم ما بعد از گل دوم خراب شد که اشتباه بود!


سرویس خبر شماره: 1940823
9 ژوئن 1402 ساعت 09:45
1.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

رفتار تهوع آور در فوتبال ایران

وی ادامه داد: برای تبریک گفتن و یا آرزوی موفقیت برای آینده باید در پایان مسابقه رو در رو چنین رفتاری داشته باشید و به نظر من دست دادن در پایان مسابقه بهتر از قبل از مسابقه است.

بازیکن سابق پرسپولیس از رفتار برخی مربیان فوتبال ایران انتقاد کرد.

آشوب: قبل از بازی دست نزنید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فرزاد آشوبی در گفت و گو با اولین برنامه فوتبال ایران در مورد حال و هوای مربیان ایرانی قبل از شروع مسابقات و درگیری و تنش در حین و بعد از بازی گفت: نمی فهمم چرا نیمکت نشینان. قبل از بازی به هم نزدیک شوند . واقعاً لازم نیست. شما برای مبارزه آماده می شوید و نمی خواهید رقیب و تیم مقابل موفق شوند، چرا موفقیت می خواهید؟

این کارشناس فوتبال در واکنش به این مصاحبه و اظهارات گفت: این رفتارها حالت تهوع آور می شود و بسیاری از بینندگان دوست ندارند این اتفاقات را ببینند. برای بیان بیانیه چه اتفاقی باید بیفتد؟