آغاز بدبختی های پاتر: کانته نیامد و صدمه دید


سرویس خبر شماره: 1847561
18 اکتبر 1401 در 11:25 ب.ظ
5K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

گراهام پاتر، سرمربی چلسی امروز مصدومیت جدید این بازیکن فرانسوی را تایید کرد و گفت که کادر فنی تیم نگران او هستند و منتظر نتایج پزشکی و تست های او هستند.

با وجود اینکه کانته مدتی تمرین کرده بود و گمان می رفت به زودی به ترکیب چلسی بازخواهد گشت، اما در آخرین جلسه تمرینی تیمش بار دیگر با مشکل مواجه شد و چلسی تایید کرد که مصدومیت همسترینگ کانته دوباره ظاهر شده است.

مصدومیت کانته چیز جدیدی نیست و او در چند سال گذشته چندین بار دچار مشکلات زانو و همسترینگ شده است. با تایید چلسی، بدون شک کانته در بازی فردا مقابل میلان حضور نخواهد داشت. این دهمین بازی متوالی است که ستاره فرانسوی در این فصل نمی تواند با پیراهن تیمش به میدان برود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در شرایطی که بازیکنان چلسی امروز در آستانه بازی فردا شب مقابل میلان در لیگ قهرمانان اروپا به ایتالیا سفر کردند. انگولو کانته، ستاره فرانسوی مصدوم آبی های لندن در این سفر تیمش را همراهی نکرد.

باشگاه چلسی تایید کرد که کانته در آخرین تمرین چلسی دوباره دچار مصدومیت شده است. او مدتی نتوانست برای این تیم بازی کند زیرا از ناحیه همسترینگ آسیب دید. مصدومیت اولیه کانته در 14 آگوست در تساوی 2-2 چلسی مقابل تاتنهام رخ داد.

انگولو کانته، ستاره مصدوم چلسی که قرار بود به زودی به لیست تیمش بازگردد. او دوباره در تمرین مصدوم شد تا نگرانی جدیدی برای کادر فنی این تیم ایجاد شود.

آغاز بدبختی های پاتر: کانته نیامد و صدمه دید