آغاز بلیت فروشی استقلال و سپاهان در نقش جهان


سرویس خبر شماره: 1822448 |
12 ارديبهشت 1401 ساعت 19:00 |
4,297 |

5نظرات

21000 صندلی برای مهم ترین رویداد هفته؛

طرفداران می توانند از دو آدرس بیایند www.sepahansc.ir و www.basa.ir/ticket برای تهیه بلیط مورد نظر خود استفاده کنید. سکوهای در نظر گرفته شده برای هر گروه در سامانه فروش بلیت مشخص شده است تا هیچ گونه تداخلی در مکان آنها ایجاد نشود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

بلیت فروشی آنلاین دیدار سپاهان و استقلال از ساعت 14:30 آغاز شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهم ترین دیدار هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر از ساعت 18:30 در ورزشگاه نقش جهان با سوت وعده داده شده بنیادی فر آغاز می شود. دیداری که پس از دو سال و اندی در اصفهان با حضور هواداران و ظرفیت 30 درصدی ورزشگاه 75 هزار نفری نقش جهان برگزار می شود.
بلیت‌فروشی این دیدار از طریق دو سالنی که باشگاه سپاهان در رسانه‌های رسمی خود اعلام کرد آغاز شده است و هواداران می‌توانند برای حضور در ورزشگاه نقش جهان به این دو سامانه مراجعه کنند.
علی ناظری، مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان توصیه هایی به هواداران برای شرکت در این گفت و گو کرد: همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی مانند پوشیدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی الزامی است.
ناظری همچنین نحوه توزیع هواداران دو تیم در ورزشگاه را اینگونه توضیح داد: بر اساس دستورالعمل 30 درصد ظرفیت ورزشگاه برای اسکان هواداران در نظر گرفته شده و به همین دلیل 21 هزار و 100 بلیت فروخته می شود. از این تعداد 19000 بلیت متعلق به هواداران سپاهان و 2100 بلیت متعلق به هواداران استقلال است که مشتریان می توانند از ورودی های غربی، شرقی و جنوبی وارد ورزشگاه شوند که همگی مجهز به گیت های الکترونیکی آماده استفاده هستند. به منظور رفاه حال عزیزان به طور جداگانه تعیین شده است.