آغاز مذاکرات استقلال با چند سرمربی باتجربه


سرویس خبر شماره: 1942785
18 ژوئن 1402 در 8:24 ب.ظ
17.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

بیانیه آبی ها در خصوص انتخاب جانشین ساپینتو

* برنامه ریزی برای انتخاب بهترین مربی بلافاصله شروع شد
اینم تبلیغ:
در خصوص انتخاب سرمربی جدید نیز لازم است توضیحاتی ارائه شود:
مدیریت باشگاه استقلال برای انتخاب سرمربی جدید همه جوانب و شرایط را در نظر می گیرد. پس از دیروز ریکاردو ساپینتو مبنی بر اینکه قصدی برای ادامه حضور در استقلال ندارد، بلافاصله برنامه ریزی برای انتخاب بهترین سرمربی بر اساس شرایط فعلی آغاز شد.
* در 2 ماه پرونده کلیه مطالبات خارجی بسته شد
مدیرعامل موقت باشگاه در حدود 2 ماه از حضورش تمام شکایات خارجی را بست تا استقلالی ها نگران آن شکایات قدیمی در آینده نباشد. همین دغدغه برای انتخاب کادر فنی جدید وجود دارد تا بتوانیم انتظارات هواداران را برآورده کنیم و بهترین تیم را برای فصل جدید داشته باشیم.
* حدس و گمان در فضای مجازی دور از واقعیت است
گمانه زنی های زیادی در فضای مجازی مطرح شده که دور از واقعیت است. درخواست ما از رسانه های رسمی و هواداران این است که ذهنیت و گمانه زنی های خود را به عنوان خبر قطعی منتشر نکنند زیرا هیچ کمکی به استقلال نمی کند.
* مذاکرات با چند مربی باتجربه آغاز شده است
مدیرعامل موقت باشگاه مذاکرات اولیه را با چند مربی با سابقه آغاز کرده و با در نظر گرفتن همه جوانب در اسرع وقت بهترین مربی انتخاب خواهد شد. باشگاه استقلال از هر دقیقه استفاده می کند تا در اسرع وقت مناسب ترین انتخاب را انجام دهد زیرا اهمیت سرعت و دقت در انتخاب کادر فنی را می دانیم.
* فقط به اخبار رسمی توجه کنید
از اصحاب رسانه و هواداران عزیز تقاضا داریم فقط به اخبار رسمی توجه کنند و اجازه دهند باشگاه در آرامش و تمرکز مراحل انتخاب سرمربی را به پایان برساند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از جدایی ریکاردو ساپینتو از استقلال، تلاش مدیران آبی ها برای انتخاب جانشین مناسب آغاز شده و علاوه بر مذاکره با چند گزینه خارجی، مربیان ایرانی را نیز مد نظر دارند و به دنبال خرید هستند. بهترین تصمیم برای معرفی سرمربی فصل بعد هستند.
در روزهای اخیر نام های زیادی در فضای مجازی مطرح شده و به عنوان گزینه های سرمربیگری استقلال مطرح شده است. مشکلی که اکنون از سوی مدیران باشگاه تکذیب شده و تلاش برای جذب سرمربی باتجربه اعلام شده است.

1880315

در متن اطلاعیه منتشر شده از سوی رسانه رسمی استقلال، ابتدا سخنان حجت کریمی منتشر شده است که در ادامه می خوانیم:
* منافع باشگاه و هواداران خط قرمز من است
تا آخرین لحظه که افتخار خدمت در باشگاه بزرگ و پرافتخار استقلال را دارم، منافع باشگاه و خواسته هواداران خط قرمز و اولویت من است. هیچ لحظه ای را از دست نمی دهم و نمی گذارم کوچکترین آسیبی به منافع باشگاه راه را برای بازیکنان بعدی و آینده هموار کند.

باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای و به نقل از حجت کریمی آخرین وضعیت مذاکره با سرمربیان آبی ها را تشریح کرد.

آغاز مذاکرات استقلال با چند سرمربی باتجربه