آقاسی: الغرافه از تساوی راضی است

آخرین قسمت صحبت های آغاسی به دیدارهای آینده فولاد خوزستان اشاره کرد و افزود: از این به بعد بازی با الغرافه را فراموش کردیم و فقط به بازی بعدی فکر می کنیم. شباب الاهلی هم تیم خوبی است اما حتما با انگیزه مضاعف مثل بازی مقابل الغرافه ظاهر می شویم. ما حریف سرسختی برای خود نمی سازیم و هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم زیرا معتقدیم تیم همدل خوبی هستیم و می توانیم با کمک و همدلی در این مسابقات هر کاری که بخواهیم انجام دهیم .



مجله اخبار فوتبال داخلی

مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان می گوید شایسته پیروزی مقابل شاگردان استراماچونی بود.


سرویس خبر شماره: 1818627 |
19 فروردين 1401 ساعت 14:57 |
1,865 |

3نظرات

ما حریف را بزرگ یا دست کم نمی گیریم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عارف آغاسی مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از تساوی بدون گل مقابل الغرافه قطر در گفت و گو با رسانه رسمی این باشگاه گفت: شکست. ما نشان دادیم که برای مسابقات قهرمانی آسیا برنامه ریزی و انگیزه داریم و هیچ تیمی نمی تواند ما را دست کم بگیرد.
وی ادامه داد: آقای نکونام با توجه به آنالیز خوبی که از تیم حریف داشت تمام نکات لازم را به ما گوشزد کرده بود اما واقعاً در زدن ضربات پایانی شانسی نداشتیم. در نیمه دوم به بازیکنان الغرافه اجازه حضور نداشتیم و آنها چاره ای جز دفاع نداشتند. آنها در بازی زمان زیادی را صرف کردند و فکر می کنم از این نتیجه کاملا راضی هستند. به دیدارهای بعدی و موفقیت این فصل لیگ قهرمانان آسیا امیدواریم و سعی می کنیم دل هواداران فولاد و مردم خوزستان و ایران را شاد کنیم و نماینده شایسته ای برای آنها باشیم.