آقای خطیر! از نکونام حمایت نمیکنی حداقل ناراحتش نکن. جواد باید مطمئن شود که مردم بدانند مدیر باشگاه با او چه کرده است.



عباس سرخاب بازیکن سابق استقلال در گفتگو با خبرورزشی درباره وضعیت استقلال در صدر جدول رده بندی اظهار داشت: با توجه به شرایط خوب پرسپولیس در این روزها و اینکه توانست فاصله خود را از 5 امتیاز کاهش دهد. در صدر جدول رده بندی به یک امتیاز رسید و استقلال را در موقعیت برد قرار داد. امتیاز امتیاز بسیار حساس تر شده است، بنابراین نباید اجازه دهیم اتفاقات پیش بینی نشده مانع از حرکت تیم شود.

وی افزود: متأسفانه اتفاقاتی مانند مشکلات داوری برای استقلال به وجود می آید اما باید روی مسابقات تمرکز کنیم و با ایجاد آرامش بین مدیریت و کادر فنی از 8 دیدار مهمی که در انتظارمان است با حداقل اختلاف عبور کنیم. تا استقلال به آنچه استحقاقش را دارد برسد.» از دست رفته

پیشکسوت استقلال با تاکید بر اینکه باید تنش بین استقلال و این تیم برطرف شود، گفت: متاسفانه بحث اختلافات مدیریت و کادر فنی از ابتدای لیگ شروع شد و این تنش ها ظاهر شد. تقریباً همه می دانند که چه کسی باعث آن شد و چرا این شکاف عمیق ایجاد شد. با وجود صورتجلسه هیئت مدیره برای برکناری جواد نکونام تا حدی می توان دریافت که حتی در صورت عدم پذیرش سرمربی تیم توسط مدیریت، با وقوع چنین اتفاقاتی، سرمربی نیز قبول نمی کند. مدیریت را بپذیرد

سرخاب با اشاره به غیبت بدنساز اسپانیایی استقلال در 22 بازی قبلی و حضورش روی سکوها خاطرنشان کرد: اصلا خوب نیست مدیرعامل برای رفع دغدغه کادر فنی اقدامی نمی کند. . قطعا مهم ترین وظیفه کادر فنی کسب نتیجه و کسب جایگاه مناسب در جدول رده بندی است. استقلال حالا با جواد نکونام توانسته این شرایط را برای این تیم پرطرفدار به وجود بیاورد که کار کوچکی نیست، اما به عنوان مثال به نظر می رسد مربی قوت این تیم در این میان وسط دعوای خطیر و نکونام گیر کرده است. این اصلا برای باشگاهی مثل استقلال خوب نیست و اینکه سرمربی این تیم 22 هفته روی سکوها بماند بازتاب خوبی در خارج از کشور ندارد.

وی افزود: ادامه در این شرایط فقط به ضرر مردم است و آسیب های ناشی از این اختلافات را هواداران احساس می کنند. اما می خواهم با توجه به تجربه بالای آقای نکونام در فوتبال ملی و باشگاهی و حضور در فوتبال اروپا و اینکه می داند با مربیان بزرگ دنیا کار کرده است، از این پس بداند چگونه رفتار کند. او باید بداند که مردم همه چیز را می دانند و نیازی به تکرار این مسائل و از بین بردن تمرکز خود و تیمش نیست. البته در صورت نیاز به مدیر عامل باشگاه اطلاع رسانی می کنیم.

سرخاب خاطرنشان کرد: اگر 10 سال بعد استقلال قهرمان شود همه از قهرمانی استقلال با جواد نکونام صحبت می کنند اما اگر او قهرمان نشود 10 سال بعد همه می گویند نکونام نتوانست استقلال را قهرمان کند. و هیچکس نمی گوید علی خطیر از قهرمان نشدن تیمش ناراحتش کرد

بازیکن سابق استقلال اضافه کرد: نمی خواهم بگویم مدیریت باشگاه مقصر نیست اما الان زمان اینگونه مصاحبه ها و تمسخر همدیگر نیست. نکونام باید در 8 دیدار آینده تمام فکرش را روی تیم بگذارد و با همین وضعیت بالای جدول برای کسب عنوان قهرمانی تلاش کند.

پیشکسوت استقلال در توصیه ای به مدیرعامل این باشگاه گفت: آقای خطیر وقت این نیست که جلوی تیم بایستید بلکه زمان حضور در کنار کادر فنی است. اگر از او حمایت نمی کنید، حداقل کاری نکنید که باعث ناراحتی نکونام و از دست دادن تمرکز او شود. الان وقت صحبت درباره مشکلات مالی و بدهی باشگاه نیست. روزی که هدایت این باشگاه را برعهده گرفتید، همه چیز را می دانستید، بنابراین هیچ بهانه ای از شما قابل قبول نیست. اکنون زمان انرژی دادن به سرمربی و بازیکنان است. اگر در این راه می توانید کاری انجام دهید، از جمله گرفتن کارت بازی برای مربی قدرت تیم، باید این کار را انجام دهید زیرا مسئولیت سنگینی در قبال میلیون ها نفر از هواداران استقلال و صدها پیشکسوت این باشگاه دارید.

بیشتر بخوانید: دستیار کیروش در نشست خبری پرسپولیس حضور یافت/ بیرانوند رختکن خود را باز کرد/ اخراج عثمر سختگیرانه بود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال