آقای نه لیگ یک: بیشتر از لیگ برتر!


سرویس خبر شماره: 2051585
9 تیر 1403 ساعت 06:23 |
2.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

بهترین پاسور این فصل لیگ برتر قصد ندارد کمتر از لیگ برتر بازی کند!

آقای نه لیگ یک: بیشتر از لیگ برتر!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چادرملو اردکان موفق شد به عنوان تیم دوم راهی لیگ برتر شود. رضا محمودآبادی بازیکن سیرجانی که در لیگ برتر بازی می کرد به خبرنگار ما گفت: کمتر کسی فکر می کرد با توجه به اینکه سال دوم تشکیل تیم بود و وجود دارد، ادعای صعود داشته باشیم و بخواهیم برای لیگ برتر بجنگیم. بسیاری از تیم های قابل توجه آنها در لیگ 1 حضور داشتند. هیچکس به چادرملو فرصت نداد، اما با همه این تفاسیر، گروه ما به ما ایمان داشت و از همان ابتدا برای صعود قسم خورد و جنگید. همه پشت سر هم بودیم و الحمدلله یک دل تونستیم صعود کنیم.

وی درباره عملکرد خود ادامه داد: خدا را شکر در اختیار تیم بودم و امسال توانستم 11 پاس گل بدهم و 7 گل بزنم که به لطف این گل توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم. این دومین تجربه مشابه من با چادرملو بود. با این حال فوتبال فراز و نشیب های زیادی دارد و من چند سالی در لیگ برتر با گل گهر و ذوب آهن بازی کردم، بعد متاسفانه یکی دو فصل از لیگ برتر دور بودم و برمی گردم. اول لیگ برتر و این بار بهتر از این وضعیت قدردانی می کنم.

2048592

این بازیکن با بیان اینکه گفته می شود تیمش بسیار ثروتمند است، تصریح کرد: تیم ما از نظر امکانات و بودجه با تیم های معمولی لیگ یک برابری می کرد و البته خدا را شکر مدیران تمام تلاش خود را برای سربلندی تیم انجام دادند و از ما حمایت کردند. . امیدوارم در فصل آینده نواقص برطرف شود و امکانات بیشتری برای فصل آینده فراهم کنند تا تیم خوب چادرملو روزهای خوبی در لیگ برتر داشته باشد.

محمودآبادی در پایان افزود: خدا را شکر تیم چادرملو توانست شور و امید را در دل مردم استان یزد و شهرستان اردکان زنده کند و واقعاً حمایت آنها بی نظیر بود و باعث شد تا به قله صعود کنیم. لیگ. . به نظر من کمترین حقی که این افراد دارند، داشتن تیم در لیگ برتر است.

مجله اخبار فوتبال داخلی