آقای نکونام! بگذار برای تو بجنگیم



حسن روشن، بازیکن و کاپیتان سابق استقلال در گفت و گو با خبرنگار خبروزشی، درباره حضور یکی از هم تیمی های سابقش در بیمارستان در جام جهانی 1978 آرژانتین گفت: خیلی ناراحتم که علی پروین در شرایط خوب همیشگی اش نیست. این روزها. البته من او را می شناسم. پروین تا اینجای کار بر همه مشکلات غلبه کرده و قطعا این بار با سلامتی و سربلندی به خانه بازخواهد گشت. متاسفانه به دلایل شخصی تهران نیستم اما فردا به محض ورود به تهران به دیدار دوست قدیمی ام خواهم رفت. پروین همیشه در چنین مواقعی کنارم بوده و به همین دلیل تصمیم گرفته ام فردا به دیدارش بروم.

کاپیتان سابق استقلال با اشاره به حضور جواد نکونام در بیمارستان و عیادت اسطوره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: جواد نکونام کار بزرگی انجام داد. او ثابت کرده است که بزرگ شده است و می خواهد به جوان ترها یاد بدهد که در عین احترام به بزرگ ترها و پیشکسوتان، مراقب بزرگ ترها باشند. خداوند همه جانبازان شما را حفظ کند و کسانی را که در این دنیا کم دارند ببخشد. با این گونه اقدامات جواد نکونام و نکونام ها، دل ما پیرمردها گرم می شود که فراموش نکرده ایم و هنوز جایی برای فوتبالی ها داریم. خدا جواد نکونام را برای فوتبال زیاد کند تا حداقل حواسمان به هم باشد.

روشن در خصوص اینکه نکونام گفت: امیدوارم سایه پروین و روشن همیشه روی این فوتبال باشد، تصریح کرد: این حرف ها نشان از عظمت و شخصیت سرمربی استقلال دارد. او امروز هدایت یکی از بزرگترین تیم های ایران را بر عهده دارد و باید اینطور بگوید. در جلسه اخیری که با نکونام و تعدادی از پیشکسوتان داشتم به وضوح متوجه شدم که او مصمم است در استقلال کار کند. به همین دلیل به او گفتم که باید به جلو نگاه کنیم و به فکر تیم باشیم. برو و جنگ را به ما بسپار. ما پیشکسوتان می دانیم چگونه در دعوا شرکت کنیم و اجازه ندهیم تیم آسیب ببیند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به پیروزی تیم ملی مقابل اردن نیز خاطرنشان کرد: بردیم اما متاسفانه فوتبال قابل قبولی از خود به نمایش نگذاشتیم. نباید مقابل تیم هایی مثل اردن چنین فرصتی به حریف بدهیم. دوست دارم از این مسابقه درس بگیریم.

گلزن سابق تیم ملی در جام جهانی 1978 آرژانتین یادآور شد: فوتبال ملی در سطح آسیا مثل قبل نیست. امروز تیمی مثل اردن روی فوتبالش سرمایه گذاری کرده تا پیشرفت کند و دقیقا برعکس ماست که روی فوتبالمان سرمایه گذاری نمی کنیم. با این شرایط مطمئنا در جام ملت های آسیا با مشکل مواجه خواهیم شد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال