آقای کریم و تمرین کنسرت با آهنگ قهرمانی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عصر چهارشنبه همه چیز به سود پرسپولیس بود. آنها در یک لحظه به هر چیزی که می خواستند رسیدند. پیروزی دربی، سه گانه و البته جشنی دیدنی با نقش اسطوره این باشگاه کریم باقری.

ویدئوی چند ثانیه ای کنسرت 100 هزار نفری کریم باقری به یکی از پرطرفدارترین لحظات تاریخ باشگاه پرسپولیس تبدیل شده است و حتی اکنون نیز هر از چند گاهی در صفحه هواداران این باشگاه به صورت مجازی منتشر می شود.

در سال های اخیر سرودهای مختلفی برای قهرمانی تخت جمشید سروده و خوانده شده است اما همیشه پرطرفدارترین سرود مربوط به شعر کوتاهی است که مرتضی احمدی تقدیم به پرسپولیسی ها کرده و برای اولین بار به صورت عمومی و جامع اجرا شده است. ، با صدای کریم باقری در ورزشگاه آزادی.

این ستاره تبریزی الاصل که بی شک یکی از افراد مهم باشگاه پرسپولیس است، در تمام این سال ها بدون خودنمایی علاقه خود را به پرسپولیس ثابت کرده و همچنین با تسلط بی نظیری که بر خصوصیات فردی دارد، چهره اخلاق مداری را به نمایش گذاشته است. و حرفه ای فوتبال ایران و البته حقوقش را با محبوبیت وصف ناپذیر فوتبالدوستان ایرانی دریافت کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1941483
12 ژوئن 1402 ساعت 06:30
888

0نقطه نظر

بعد از 15 سال؛

در پایان بازی آقای کریم که چهره آرام نیمکت پرسپولیس است میکروفون ورزشگاه آزادی را برداشت و به سمت سکوهای مقابل سکوها رفت و از آنها خواست تا برای خواندن سرود قهرمانی آماده شوند. .

باقری که سابقه حدود 10 فصل روی نیمکت پرسپولیس را دارد و مسن ترین مربی ارتش سرخ محسوب می شود، در پایان این بازی از پیروزی خیره کننده پرسپولیس به وجد آمد و پس از 15 سال دوباره آن آهنگ قهرمانی را خواند. سال‌ها، شاید یکی از جذاب‌ترین لحظات جشن قهرمانی سرخ‌ها رقم خورد.

کریم باقری باقری در پایان مسابقه ترانه قهرمانی پرسپولیس را خواند.

آقای کریم و تمرین کنسرت با آهنگ قهرمانی

در پایان لیگ هفتم که قرمزها با یک برد خیره کننده جام را به دست آورده بودند، باقری در صحنه شلوغ و شلوغ قهرمانی میکروفون را گرفت و شروع کرد به شعار دادن: «پرسپولیس قهرمان می شود، خدا می داند که درست است. پرسپولیس به لطف یزدان و بچه ها قهرمان شد…»

1882497
کریم باقری پس از خواندن ترانه قهرمانی در مرکز زمین ماند و بدون خواندن و شادی خاصی مدال خود را گرفت و بدون مصاحبه زمین را ترک کرد.