آقای گل به دنبال اولین هدف حذفی است!


کد اطلاعات: 2049319
29 ژوئن 1403 ساعت 07:21 |
583

2نقطه نظر

شهریار مغانلو برای دومین بار آقای گل لیگ برتر شد و حالا به دنبال اولین جام خود با سپاهان است.

آقای گل به دنبال اولین هدف حذفی است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شهریار مقانلو با عنوان آقای گل لیگ بیست و سوم و همچنین لیگ بیست و دوم را به پایان رساند. او در لیگ گذشته با 13 گل به این عنوان دست یافت و در فصلی که به تازگی به پایان رساندیم با 16 گل به این عنوان دست یافت تا برای اولین بار بازیکنی از باشگاه سپاهان موفق به کسب عنوان برترین گلزن شود.

شهریار که تاثیرگذارترین بازیکن سپاهان در این فصل از رقابت های لیگ برتر بوده است، حالا با آرامشی مثال زدنی چون به پایگاه دائمی اردوهای تیم ملی تبدیل شده و احتمال حضورش در جام جهانی وجود دارد، آخرین روزهای تمرینات فصل بیست و سوم با سپاهان عقب افتاده و یک بازی دیگر پیش روی او و یارانش است.

2044867

البته نکته قابل توجه در مورد شهریار این است که او در 3 بازی قبلی مقابل شمس آذر و ملوان که در جام حذفی در ترکیب اصلی سپاهان حضور داشت موفق به گلزنی نشد و در دیدار مقابل استقلال ملاثانی هم حضور نداشت و به همین دلیل همچنان از دست می دهد. به ثمر رساندن در جام حذفی

اما شهریار امیدوار است در دیدار فینال این حسرت شکسته شود و بتواند گل پیروزی یا یکی از گل های برد سپاهان را مقابل شاگردان محرم نویدکیا که اصلا حریف آسانی نیستند به ثمر برساند.

مجله اخبار فوتبال داخلی