آقای گل لیگ برتر در تور الاتحاد کلبا


سرویس خبر شماره: 2049260
28 ژوئن 1403 در 8:03 ب.ظ.
887 امتیاز خبر

0نقطه نظر

با پرداخت 400000 دلار هزینه کنسلی

گفته می شود شهریار مغانلو فصل آینده در لیگ امارات و در تیم سابق فرهاد مجیدی بازی خواهد کرد.

آقای گل لیگ برتر در تور الاتحاد کلبا

به گزارش سها شهریار مغانلو که در فصل گذشته لیگ برتر 15 گل برای سپاهان به ثمر رساند و آقای گل شد، به احتمال زیاد به تیم اتحاد کلبا در لیگ امارات خواهد پیوست.
نام مقانلو در لیست خرید باشگاه پرسپولیس برای نقل و انتقالات تابستانی بود اما شرایط جذب او با توجه به اینکه یک سال دیگر در سپاهان است بسیار سخت و تقریبا غیرممکن بود.
طبق قرارداد مغانلو با سپاهان، بند فسخ او برای تیم های داخلی 600 هزار دلار و برای تیم های خارجی 400 هزار دلار خواهد بود و با در نظر گرفتن این موضوع، کار جذب آقای گل به لیگ برتر برای ایرانی ها سخت تر می شود. باشگاه ها که آن را می خواهد
با این حال باشگاه الاتحاد کلبا که پیش از این فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی می دید و از مهدی قیدی بهره می برد، به احتمال زیاد شهریار مغانلو را به عنوان مهاجم جذب خواهد کرد.

2044300

مغانلو که با سپاهان به فینال جام خولا رسید و می تواند با یک جام از فوتبال ایران و باشگاهش خداحافظی کند، در این فصل به فینال جام خولا در لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام خولا رفت. 36 بازی انجام داد، 17 گل زد و 3 پاس گل داد.

او در لیگ برتر بیست و سوم در 27 بازی 16 گل به ثمر رساند و سه پاس گل داد.
گفتنی است در نیم فصل قبل نیز زمزمه هایی مبنی بر حضور مغانلو در این تیم اماراتی شنیده می شد اما به نظر می رسد در تابستان آینده این موضوع رنگ واقعیت به خود بگیرد.

مجله اخبار فوتبال داخلی