آقا صمد بعد از بیست سال وارد می شود


سرویس خبر شماره: 1873349
Mar 10, 1401 @ 22:18
8.1 هزار امتیاز خبر|

6نقطه نظر

تیم ملی نوجوانان ایران با هدایت صمد مرفاوی قهرمانی آسیا را با سه امتیاز شیرین آغاز کرد.

آقا صمد بعد از بیست سال وارد می شود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، از روز اول امیدهای زیادی به این تیم جوان بود که زیر نظر صمد مرفاوی کار می کرد، تیمی که از بین هزاران فوتبالیست مستعد ایرانی انتخاب شد تا در فینال شروعی پروازی داشته باشد. مرحله جام ملت های زیر 20 سال آسیا.
مرفاوی که در ابتدای دوران مربیگری خود در تیم جوانان استقلال، بیست سال پیش یکی از تیم های خوب را تشکیل داد و بازیکنان بزرگی چون مجتبی جباری، خسرو حیدری، آندو تیموریان و بهشاد یاورزاده را در فوتبال ایران معرفی کرد، امروز موفق شد به میدان برود. جام ملت های آسیا در رده جوانان با یک گل قطر را شکست داد. نتیجه ای که می تواند ضامن صعود ایران در بین هشت تیم برتر آسیا در یکی از سخت ترین گروه های این رقابت ها با حضور قطر در کنار دو تیم ویتنام و استرالیا باشد.

1807410

مرفاوی که نشان داده کار با جوانان را بلد است، امروز سه امتیاز اول را به دست آورد تا با ترکیب خوبش در بهترین شرایط ممکن صعود کند.
تیم ملی جوانان روز شنبه در ادامه این رقابت ها مقابل استرالیا قرار خواهد گرفت و آخرین بازی روز سه شنبه برابر ویتنام برگزار می شود. نبردی که با توجه به نتیجه امروز این تیم مقابل استرالیا که با پیروزی گله ای از ویتنامی ها همراه بود سخت به نظر می رسد.



مجله اخبار فوتبال داخلی