آلابا: هرگز ال کلاسیکو را فراموش نمی کنم

آلابا ادامه داد: «تی.ما در شرایط خوبی هستیم و همه در شرایط خوبی هستیم. رئال خیلی دور است و می دانیم که باید همین روند را حفظ کنیم. عوامل زیادی در پیروزی در این بازی دخیل هستند و ما باید تمام تلاش خود را انجام دهیم. اولین سال حضورم در رئال است، اولین ال کلسیکو برای من بسیار خاص بود و تجربه خوبی بود. من گل زدم و این مسابقه را همیشه به یاد دارم. یک هفته مانده به بازی همه چیز تحت تاثیر ال کلاسیکو قرار می گیرد و فضایی کاملا متفاوت ایجاد می شود. این همان چیزی است که ال کلاسیکو را از سایر بازی ها متمایز می کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید یکشنبه هفته آینده در برنابئو میزبان بارسلونا خواهد بود. رئال رهبر بلامنازع لالیگا است و با بارسا روبرو می شود که با ژاوی کاملا تغییر کرده است. در 5 ال کلسیکو قبلی رئال پیروز شد و بارسا تا سه سال نتوانست رنگ پیروزی مقابل رئال را ببیند. اگر بارسا می خواهد 10 هفته مانده به پایان لالیگا شانس کمی برای قهرمانی داشته باشد، باید رئال را شکست دهد. تساوی در این بازی راه را برای قهرمانی رئال هموار می کند.

داوید آلابا اولین گل خود مقابل بارسا را ​​گلی خاطره انگیز خواند.


سرویس خبر شماره: 1815901 |
27 مارس 1400 ساعت 13:38 |
1,499 |

0نظرات

رئال در شرایط خوبی قرار دارد

داوید آلابا، مدافع اتریشی که یکی از دو گل رئال مادرید را در نیوکمپ به ثمر رساند، درباره بازی پیش رو گفت:“ال کلاسیکو نه تنها در اتریش بلکه در آلمان و در سراسر جهان یک بازی خاص است.”