آلخاندرو گارناچو جدیدترین ستاره منچستریونایتد است که مورد توجه عربستان سعودی قرار گرفته است – اخبار نقل و انتقالات من یونایتد

نگرانی های فیرپلی مالی منچستریونایتد به دلیل کمبود فوتبال لیگ قهرمانان برای فصل آینده، دستان INEOS را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال بسته است.

سر جیم رتکلیف و شرکتش قبلاً حرکت‌های بلندپروازانه زیادی برای تغییر ساختار فوتبال یونایتد انجام داده‌اند، اما به دلیل بودجه محدود باشگاه، نشان دادن همان سطح جاه‌طلبی در بازار نقل و انتقالات برای سلسله‌مراتب دشوار است.

شیاطین سرخ باید فروش بازیکنان را به حداکثر برسانند تا بازیکنان باکیفیتی برای تقویت تیم اریک تن هاگ به خدمت بگیرند.

با این حال، به جز میسون گرینوود، هیچ ستاره ای از یونایتد تا به اینجا پیشنهاد جدی دریافت نکرده است. این محصول آکادمی یونایتد که فصل گذشته را به صورت قرضی در ختافه سپری کرد، ظاهراً مورد توجه باشگاه هایی از ایتالیا و اسپانیا است.

اکنون، یکی دیگر از فارغ التحصیلان آکادمی ظاهراً علاقه ای را به خود جلب کرده است که این پتانسیل را دارد که به طور قابل توجهی سینه جنگ نقل و انتقالات یونایتد را بهبود بخشد.

به گزارش Alkass TV Sports، غول لیگ برتر عربستان، الهلال، علاقه زیادی به جذب الخاندرو گارناچو در تابستان امسال از یونایتد دارد.

منبع فوق اشاره ای نمی کند که الهلال برای آزمایش عزم یونایتد چه پیشنهادی دارد.

با این حال، با توجه به پیشنهادهای سودآوری که باشگاه‌های سعودی در چند وقت اخیر برای جذب بزرگترین استعدادهای اروپا ارائه کرده‌اند، علاقه ادعایی، اگر جدی باشد، پتانسیل تبدیل شدن به پیشنهادی 100 میلیون پوندی را دارد.

در حالی که یونایتد برای فروش گرین وود بسیار آماده است، هیچ نشانه ای وجود ندارد که آنها پیشنهاداتی را برای احساسات آرژانتینی خود دریافت کنند.

این بازیکن 19 ساله که از اتلتیکو مادرید به آکادمی این باشگاه نقل مکان کرد، تنها سال گذشته قرارداد جدیدی با یونایتد امضا کرد و متعهد شد تا سال 2028 در اولدترافورد بماند.

در دو فصل گذشته، گارناچو خود را به عنوان یکی از قوی ترین تهدیدات هجومی یونایتد معرفی کرده است و به عنوان یک استعداد دست نخورده در کنار بازیکنانی مانند راسموس هوجلوند و کوبی ماینو دیده می شود.

در تابستان امسال، ستاره بودن و ارزش گارناچو تنها پس از آن افزایش یافت که لیونل اسکالونی تصمیم گرفت به تیم آرژانتین برای کوپا آمریکا دعوت شود.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.



https://thepeoplesperson.com/2024/06/26/alejandro-garnacho-becomes-the-latest-manchester-united-star-to-attract-interest-from-saudi-arabia-282088/ منبع: