آلدریج از “بدترین 90 دقیقه بازی با پیراهن لیورپول” بازیکن سرخ پوشان انتقاد کرد.

جان آلدریج قبلاً افکار خود را در مورد کیفیت (یا عدم وجود) عملکرد مو صلاح در برابر بورنموث روشن کرده است زیرا قرمزها تسلیم شکست شوک 1-0 شدند.

“شنبه عملکردهای بدی داشتیم، اما فکر می کنم این بدترین 90 دقیقه صلاح با پیراهن لیورپول بود.” از دقیقه اول تا آخر، به هر دلیلی، مو صلاح نبود.» قرمز سابق به آن گفت لیورپول اکو.

قسمت 73 #پادکست امپراتوری کاپ: گفتگوی نویسنده با کریس رابرتز در مورد فوتبال، سلامت روان… و موارد دیگر!

این مرد مصری می‌توانست با کنار گذاشتن ضربه نقطه‌ای خود حرکت خود را تغییر دهد، اگرچه ضربه زدن وحشیانه به بازیکنی که در این دوره 22 گل (در همه رقابت‌ها) به ثمر رسانده است، ناعادلانه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: هدف لیورپول از مذاکره با باشگاه فعلی امتناع می کند زیرا گزارش ها ادعا می کنند قرمزها مورد علاقه جذب او هستند – AS

با این حال، مطمئناً استدلالی وجود دارد که نشان می‌دهد نونز باید در زمین می‌ماند، زیرا او نسبتاً مهاجم تهدیدکننده‌تر از این دو به نظر می‌رسید، اگرچه شاید کلوپ می‌خواست از نگرانی‌های تاکتیکی که چنین تعویضی به همراه داشت اجتناب کند.

از پنالتی که بگذریم، عملکرد واقعی او شبیه او نبود و فقط او می‌داند که چرا اینطور بود. گاهی اوقات اگر بازی بدی دارید باید از زمین خارج شوید، من خودم آنجا بودم، اما داروین نونز بود که راه را باز کرد.

از بالا تا پایین، به جز آلیسون بکر، ما به سادگی در مسابقات فراتر از 20 دقیقه اولیه بازی نبودیم.

با رئال مادرید در افق، امیدواریم که پادشاه مصری ما بتواند یک یا دو گل به دست بیاورد تا سطح اعتماد به نفس خود را قبل از یک ماه فوتبال چالش برانگیز در پیش داشته باشد.

این بازیکن مصری بخشی از یک حمله صریح لیورپول بود که نتوانست تاثیر زیادی در آن روز ایجاد کند، و روزنامه نگار ساندی ورلد پیشنهاد کرده است که شاید یورگن کلوپ باید به جای 140000 پوند در هفته، شماره 11 را می گرفت. کاپولوژی) داروین نونز را بلافاصله بعد از ساعت به جلو بفرستید.

https://www.empireofthekop.com/2023/03/13/pundit-liverpool-star-worst-performance/ منبع:

به نظر نمی رسید صلاح در بازی حضور داشته باشد: به همین دلیل است که پنالتی ضعیف بود. من او را به خاطر پنالتی از دست رفته سرزنش نمی کنم همانطور که در دوران حرفه ای ام برای من اتفاق افتاد، اما او حضور نداشت و این در عملکردش نشان داد.

بیشتر بخوانید: هدف لیورپول از مذاکرات قرارداد با باشگاه فعلی ناراضی است. قرمزها می توانند او را با 60 تا 70 میلیون پوند جذب کنند

شایان ذکر است که تقصیر آخرین تلاش ناموفق مرسیسایدرها در جاده را به سختی می توان تنها به پای قاتل سابق رم انداخت.