آلسیا روسو به عنوان بهترین بازیکن زن منچستریونایتد انتخاب شد – اخبار و نقل و انتقالات من یونایتد

در اوایل این فصل، او پنجاهمین بازی خود را برای قرمزها انجام داد و مارک اسکینر، سرمربی تیم از او به عنوان یک قهرمان گمنام یاد کرد.

قرمزها هنوز هم می توانند افتخار کنند که برای اولین بار پس از اصلاحات در سال 2018، جایگاه خود را در لیگ قهرمانان فصل آینده تضمین کردند.

این مدافع تنها دو بازی را در فصل 2022/23 برای قرمزها از دست داده و دو گل به ثمر رسانده است.

برای جوایز تیم مردان، راشفورد هر دو طرفدار را به عنوان بهترین بازیکن فصل و بهترین بازیکن فصل به خانه برد، در حالی که ضربه آنتونی به بارسلونا در لیگ اروپا برنده گل فصل شد.

https://thepeoplesperson.com/2023/05/29/alessia-russo-named-man-united-women-player-of-the-season-264704/ منبع:

در اوایل فصل، Earps پنجاهمین کلین شیت خود در WSL را به ثبت رساند و اولین دروازه بانی بود که در لیگ برتر انگلیس به این موفقیت دست یافت.

بلوندل در سال 2021 پس از گذراندن 11 سال در چلسی به یونایتد پیوست.

این نقطه عطف در بازی خارج از خانه یونایتد در ردینگ به دست آمد که این تیم 1-0 پیروز شد و Earps عملکرد قوی خاصی برای اطمینان از برد کم داشت.

این ملی پوش انگلیسی همچنین جایزه گل فصل را به دست آورد زیرا برنده زمان مصدومیت او مقابل آرسنال در امارات در نوامبر به عنوان برنده توسط هواداران انتخاب شد.

یونایتد چلسی را تا آخرین روز لیگ هل داد و تنها دو امتیاز از قهرمانی فاصله داشت.

در همین حال، مری ایرپس، دروازه بان WSL، با حفظ رکورد 14 کلین شیت در این فصل در لیگ، تاریخ WSL را ثبت کرد، که بیشترین تعداد کسب شده از زمان شروع WSL است.

ممکن است این آخرین تلاش هواداران برای نشان دادن قدردانی خود از بازیکنی باشد که در داخل و خارج از زمین موفقیت های زیادی را برای باشگاه به ارمغان آورده است زیرا شایعات در مورد آینده او در یونایتد همچنان در حال چرخش است.

آلسیا روسو پس از به ثمر رساندن 12 گل در این فصل، جایزه بهترین بازیکن سال را بر اساس رای هواداران به دست آورد.

این شاهکار باعث شد تا توپ‌باز انگلیس دستکش طلایی امسال را به دست آورد و آن را به یک دوبل دستکش طلایی برای قرمزها تبدیل کرد زیرا داوید دخیا در لیگ برتر نیز موفق به کسب افتخار شد.

منچستریونایتد امشب میزبان جوایز پایان فصل خود برای هر دو تیم مردان و زنان است.

جایزه بهترین بازیکن فصل پس از آخرین بازی فصل مقابل لیورپول در روز شنبه به هانا بلوندل اهدا شد.