آلومینیوم اراک از ساکت الهامی شکایت کرد

امید است حضور فرزند رئیس کمیته اخلاق در تیم فوتبال نساجی مازندران منجر به رسیدگی به موقع این تخلفات نشود، در غیر این صورت باشگاه آلومینیوم اراک اقدامات قانونی خارج از فدراسیون را پیگیری خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی باید تعجب کرد که چرا سرمربی نساجی از رختکن تیمش خارج شد و مقابل رختکن آلومینیومی حاضر شد و سپس با لگد به شکم مربی آلومینیوم زد؟ وی در پایان بازی با کنایه از دستیاران سرمربی آلومینیوم صحبت کرد، سپس در رفتاری زننده در مقابل چند دوربین از محمد نوازی سخنانی به زبان آورد که قطعا ورود کمیته های رسیدگی به تخلفات را می طلبد. در فدراسیون

باشگاه آلومینیوم اراک به دلیل رفتار سرمربی نساجی در آخرین بازی جام حذفی از وی شکایت خواهد کرد.

او همچنین در برنامه فوتبال برتر در خصوص انتخاب سرمربی این تیم از سوی مسئولان عالی رتبه باشگاه آلومینیوم اتهاماتی را مطرح کرده است که باید در دادگاه ثابت کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازی فینال جام حذفی امسال قبل از شروع بازی جنجالی بود و حواشی زیادی داشت. بعد از جشن قهرمانی مصاحبه های مختلف اختلافات را تشدید کرد. حالا باشگاه آلومینیوم از شکایت این باشگاه از ساکت الهامی خبر داده است.


سرویس خبر شماره: 1821947 |
09 ارديبهشت 1401 ساعت 01:39 |
4,918 |

0نظرات

باشگاه آلومینیوم ضمن ضمیمه فیلمی از اتفاقات بیرون رختکن، اظهار نظر سرمربی این تیم علیه محمد نوازی آغاز کننده مصاحبه و تحریک عوامل دو باشگاه و صحبت های وی در برنامه فوتبال برتر، خواستار برخورد انضباطی شده است. و کمیته اخلاق برای بررسی تخلفات مربی.

سرمربی نساجی قبل از شروع بازی با لگد زشتی به شکم محمد نوازی مربی تیم فوتبال آلومینیوم زد و سپس از ادبیاتی که خودش در برنامه برتر فوتبال بعد از بازی به آن اشاره کرد استفاده کرد.

در این آگهی فویل آمده است: در پی رفتار توهین آمیز سرمربی تیم فوتبال نساجی در آخرین بازی جام حذفی، روز شنبه شکایت رسمی از وی در کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال مطرح می شود.