آلونسو: به اروگوئه ایمان داشته باشید، ما جلو خواهیم رفت


سرویس خبر شماره: 1856219
8 دسامبر 1401 در 01:46
2.8K |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی اروگوئه امشب در دومین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی با نتیجه 2 بر صفر مغلوب پرتغال شد.

آلونسو پس از بازی به خبرنگاران گفت:

دیگو آلونسو سرمربی اروگوئه پس از باخت مقابل پرتغال گفت که کار تیمش هنوز تمام نشده است و به بازیکنانش می گوید باید ایمان داشته باشند و تا آخرین لحظه برای صعود بجنگند.

آلونسو: به اروگوئه ایمان داشته باشید، ما جلو خواهیم رفت

دیگو آلونسو سرمربی اروگوئه در پایان بازی امشب به خبرنگاران گفت که هیچکس نباید در مورد پایان کار تیمش صحبت کند و به بازیکنانش گفت و به آنها ادامه خواهد داد که تا آخرین لحظه باید ایمان و امید داشته باشند. از همه تلاش ها برای ایجاد امکان ترفیع دست نکشید.

ما خوب بودیم، فقط در استفاده از موقعیت ها دقت نکردیم
تیم ما امروز کار بزرگی انجام داد و فکر نمی کنم بتوانند از فرصت های خود استفاده کنند. در نیمه اول برای ما سخت بود و در بازی اول نیز شرایط مشابهی داشتیم. در نیمه دوم بهتر کار کردیم. بازی بین خطوط را بیشتر در دستور کار قرار دادیم و موقعیت های گلزنی ایجاد کردیم. حتی موقعیت های خوبی برای گلزنی هم داشتیم اما عدم دقت مانع از زدن گل اول شد و حتی بعد از زدن گل هم توانستیم به تساوی برسیم.

آخرین بازی مقابل غنا
قبل از اینکه به دیدار با غنا فکر کنیم باید این شکست را هضم کنیم. می دانیم که باید این بازی را ببریم تا جلو برویم.

اروگوئه ای ها اولین بازی خود را مقابل کره جنوبی با تساوی انجام دادند و با باخت امشب یک امتیاز تا سومین بازی تعیین کننده خود مقابل غنا فاصله دارند.

پیام سرمربی اروگوئه برای مردم این کشور
مردم باید بدانند که ما تلاش کرده ایم و اصرار داریم که تلاش کنیم. در هیچ شرایطی نباید خوش بینی و ایمان خود را به موفقیت از دست بدهیم و باید به تلاش خود ادامه دهیم. پیام من به اروگوئه ای ها، همانطور که به بازیکنانم خواهم گفت، این است که به تیم خود ایمان داشته باشید. تا سوت پایان بازی سه تمام نشده است. تمام تلاش خود را می کنیم تا بازی بعدی را ببریم و جلو برویم.



مجله اخبار فوتبال خارجی