آلونسو شیک ترین گل تیمش را ندید!


سرویس خبر شماره: 2019390
17 مه 1403 در 9:32 ق.ظ.
1.5 هزار |

0نقطه نظر

لورکوزن به راحتی 5-1 مقابل آینتراخت فرانکفورت پیروز شد. این چهل و هشتمین بازی بدون شکست لورکوزن در این فصل بود.

آلونسو شیک ترین گل تیمش را ندید!

به گزارش “ورزه سه”، تفاوت این پیروزی با بردهای قبلی، غیبت ژابی آلونسو سرمربی 42 ساله بایرلورکوزن از کنار زمین بود. او این دیدار را به دلیل محرومیت به دلیل کارت زرد در دیدار مقابل اشتوتگارت از روی سکوها تماشا کرد. او تیم خود را از راه دور رهبری کرد، در حالی که Simon Leckmann، تحلیلگر لورکوزن، سخنان آلونسو را از طریق AirPods نزدیک به آلونسو به دستیار خود Marcel Daum منتقل کرد.

لورکوزن برتری خود را در دقیقه 44 آغاز کرد و نتیجه را 2-1 کرد. پاتریک شیک درست قبل از پایان نیمه اول یک گل به ثمر رساند و رختکن فرانکفورت قبل از سوت نیمه اول در هرج و مرج بود. جالب اینجاست که آلونسو در آن زمان آنجا نبود!

2018745

او پس از بازی گفت: بله، درست است، اما من گل را در رختکن دیدم.

گل اول این دیدار را گرانیت ژاکا (12) و اکیتیکه (32) به تساوی کشاندند، اما پس از گل دقیقه 44 پاتریک شیک، پالاسیوس (58)، فریمپونگ (77) و بونیفایس (89) به تساوی رسیدند. به تعداد گل های لورکوزن. نکته جالب اینکه هلوژک از لورکوزن با 3 پاس گل ستاره اصلی این دیدار بود. گرانیت ژاکا، هافبک بایرلورکوزن پس از بازی گفت: با غیبت ژابی می دانستیم که هر کدام از ما باید مسئولیت بیشتری را بر عهده بگیریم و البته مربی بسیار خوبی هم داریم (مارسل داوم).

فصل گذشته لورکوزن با نتیجه 5-1 مغلوب فرانکفورت شد و این دومین بازی لورکوزن با فرانکفورت زیر نظر سرمربی اسپانیایی بود. نتیجه ای که نشان می دهد زمان چگونه بی رحمانه تغییر کرده است.

مجله اخبار فوتبال خارجی