آلگری: احتمال جدایی دیبالا را رد نمی کنم

مکس الگری گفت: رابطه من با پائولو دیبالا و همه بازیکنان خوب است. گاهی اوقات تبادل نظر می شود و من تقریباً همیشه یک انسان ساده هستم. اما برای خوبی بازیکنان، من اینطور رفتار می کنم و آنها می دانند که مرا تحسین می کنند. پائولو در نوجوانی از پالرمو به یوونتوس آمد. او اکنون بازیکن بزرگی است و مشکلی وجود ندارد.

نگرانی در شروع فصل پس از جدایی از کریستیانو رونالدو؟ رونالدو سه روز مانده به پایان نقل و انتقالات یوونتوس را ترک کرد. من فقط 6 هفته داشتم که با سبک خاصی شروع به کار کردم، اما بعد متوجه شدم که باید تغییراتی ایجاد کنیم. وقتی سطح انرژی را افزایش دادیم و بیشتر به عنوان تیم بازی کردیم، نتایج شگفت انگیز بود. این مرحله مهمی از فصل است و ما هنوز می توانیم خودمان را در سری آ و کوپا ایتالیا ثابت کنیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1816209 |
29 مارس 1400 ساعت 20:38 |
473 |

0نظرات

تمدید با پائولو دیبالا؟ نمی دانم فصل بعد بازیکن یوونتوس می شود یا نه، این کار باشگاه است. ما اغلب با باشگاه صحبت می کنیم و فقط پائولو نیست که قراردادش رو به پایان است، بلکه بازیکنانی مانند فدریکو برناردسکی، ماتئو دی شیلیو، ماتیاس پرین و خوان کوادرادو نیز هستند. وظیفه من این است که در هفته های آخر فصل عملکرد خوبی داشته باشم.

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، احتمال جدایی پائولو دیبالا در پایان فصل را رد نکرده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بیانکونری امروز با گل های پائولو دیبالا و دوسان ولاوویچ در نیمه اول با نتیجه 2-0 مقابل سالرنیتانا به پیروزی رسید و کابوس حذف مقابل ویارئال در لیگ قهرمانان اروپا را فراموش کرد. مکس الگری در پایان بازی به شایعات درگیری با پائولو دیبالا و البته احتمال خروج این ستاره خلاق از یوونتوس در پایان فصل پرداخت.