آلگری: ذهن به اندازه تاکتیک و تکنیک مهم است

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس معتقد است بازیکنان تیمش کم کم روحیه خود را پیدا می کنند و این نکته مهمی برای این تیم است.

آلگری: ذهن به اندازه تاکتیک و تکنیک مهم است

وی با اشاره به شرایط سخت یووه گفت: من بازیکنان پخته ای دارم آنها مسئولیت پذیر هستند و باید بدانید که ذهن به اندازه تکنیک و تاکتیک مهم است. لاتزیو خوب است و ما به این تیم اجازه بازی ندادیم.”
سرمربی ایتالیایی از بازی لاتزیو تمجید کرد و افزود: بازی مقابل این تیم آسان نیست، به خصوص اینکه آنها در حرکت توپ بسیار خطرناک هستند. ما در نیمه دوم توانستیم سرعت آنها را کم کنیم. تنها بازیکن قدرتمندی که آنها در هوا دارند، میلینکوویچ-ساویچ بود و ما روی سانترهایی که برای او فرستاده شد، خوب دفاع کردیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یوونتوس شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا به مصاف لاتزیو رفت و با نتیجه 0-1 مقابل این تیم به برتری رسید.
این پیروزی برای آنها بسیار مهم بود چرا که با کسر 15 امتیاز از این تیم در رقابت های لیگ ایتالیا، به نظر می رسید شرایط برای آنها بسیار سخت باشد و حالا ممکن است راهیابی به نیمه نهایی جام حذفی شود. نقطه شروع بازگشت این تیم روز خوب.
آلگری پس از بازی به خبرنگاران گفت: عملکرد یووه امشب بسیار خوب بود، به خصوص در نیمه اول، ما خیلی بهتر بودیم، مهمترین چیز رفتار بازیکنانم در زمین بود که نشان می داد شرایط در مقایسه با بازی های قبلی متفاوت است. بازی مقابل مونزا گفت: ما در این بازی گل های بدی دریافت کردیم و این چیزی بود که این تیم را به هوش آورد.

1757873