آلگری: من بیشتر ناراحت هستم تا عصبانی


سرویس خبر شماره: 1823030 |
17 ارديبهشت 1401 ساعت 09:46 |
286 |

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یوونتوس شب گذشته در هفته سی و ششم لیگ ایتالیا مغلوب جنوا شد و با نتیجه 1-2 شکست خورد.
دیبالا تک گل بیانکونری در این دیدار و همچنین یک ضربه پنالتی را به ثمر رساند و جنوا این گل را پس داد و در دقایق پایانی دوباره دروازه را باز کرد و سه امتیاز را به دست آورد.
آلگری پس از بازی به Sky Sports Italia گفت: “من بیشتر ناامید هستم تا عصبانی زیرا نتوانستیم در یک بازی که در مسیر درست بود پیروز شویم.” باید گل دوم را می زدیم، اما موفق نشدیم.

مکس آلگری سرمربی یوونتوس از عملکرد بازیکنانش در بازی مقابل جنوا ابراز ناراحتی کرد.

سرمربی ایتالیایی با اشاره به ضعف بازیکنانش در زمین گفت: موضوعی که واقعا باید روی آن کار کنیم شخصیت بازیکنان است که با شرایط تیم سازگاری ندارد. وقتی آرتور، مینتی و دیبالا را بیرون آوردیم، بازیکنی نداشتیم که به بیرون برود و نبض بازی را بگیرد و سرعتش را کم کند. ما فقط بازیکنانی برای ضدحمله داشتیم. “وقتی چندین فرصت را هدر می دهید، باید برای آن هزینه کنید.”
وی درباره وضعیت تیمش در جدول افزود: ناراحتم که شکست خوردیم اما این باخت تغییر خاصی در جدول به همراه خواهد داشت، اکنون فینال کوپا ایتالیا را داریم و نمی توانیم در این دیدار چنین اشتباهاتی نکنیم. “
سرمربی یوونتوس در دفاع از دوسان والایوویچ گفت: از نظر فنی یکی از بهترین بازی های ولاچویچ بود. من از سبک بازی او بسیار راضی هستم، قبلاً سعی کردم در این مورد توضیح دهم اما به گونه ای مورد حمله قرار گرفتم که انگار دارم او را نابود می کنم. او بازی های زیادی در لیگ انجام نداده است و باید تعادل را پیدا کنیم. او ممکن است متوجه نشود که عملکرد خوبی داشته است، اما فکر می‌کنم فصل آینده شاهد پیشرفت قابل توجهی در عملکرد او خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی